فهرست مطالب پنهان

سفارش طراحی سایت فروشگاهی

برای سفارش طراحی سایت فروشگاهی بر روی دکمه زیر کلیک کنید یا با شماره زیر تماس بگیرید .  و جهت اطلاعات بیشتر در باره طراحی سایت فروشگاهی این مقاله را به صورت کامل مطالعه کنید.

 فرم دریافت تماس را پر کنید:

09178522925

طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی

سایت فروشگاهی به سایتی گفته میشود که در آن تعدادی محصول فیزیکی و یا دانلودی و مجازی برای فروش و ارائه به مخاطب قرار داده شده است . و به کاربران این امکان را میدهد که از طریق اینترنت این محصولات را خریداری کنند .

سایت فروشگاهی درواقع ، راه و مسیری است که از طریق آن در کوتاه ترین زمان ممکن به اطلاعاتی از محصول مورد نظر خودمون میرسیم و می توانیم یک خرید کاملا بدون دردسر و راحت داشته باشیم .

در این مطلب میخواهیم در مورد طراحی فروشگاه اینترنتی صحبت کنیم و نکات بسیار مهمی را در این مورد مطرح کنیم . هر چه به اخر مقاله نزدیک تر شوید نکات مهم تر و با اهمیت تر میشوند . تا اخر این مقاله همراه من باشید .

 

تعرفه قیمت طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی

هزینه طراحی سایت فروشگاهی یکی از پر تکرار ترین سوالات در بین افرادی میباشد که میخواهند یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنند میباشد . و اما پاسخ به این سوال به موارد متعددی بستگی دارد . پس نمیتوانیم یک قیمت ثابت را برای تمامی پروژه ها اعلام کنیم و هر پروژه بسته به نیاز و درخواست های صاحب سایت و چیزی که لازم دارد میتواند هزینه اجرای متفاوتی داشته باشد .

در مقاله قیمت طراحی سایت به برخی از این موارد اشاره شده است و جدول قیمت طراحی سایت نیز ارائه شده است .

در این قسمت به برخی از موارد مهم تاثیر گذار در قیمت طراحی سایت فروشگاهی میپردازیم .

سرعت سایت

یکی از عوامل تاثیر گذار در قیمت طراحی سایت فروشگاهی سرعت بارگذاری سایت میباشد . سرعت بارگذاری سایت یکی از مهمترین عوامل برای رقابت در فروش و یکی از عوامل مهم برای سئو سایت است هر چه بخواهیم وب سایت بهینه تر باشد و سرعت لود بالاتری داشته باشد نیازمند زیر ساخت قوی تر ( هاست و یا سرور ) و نیازمند کد نویسی بهینه تر هستیم .

هر چه سرعت وب سایت بهتر باشد هزینه طراحی بیشتر میشود . ضمنا جهت حفظ سرعت وب سایت میبایست اموزش هایی هم به مدیران و گردانندگان وب سایت ارائه شود که توسط تیم ما این امر به صورت رایگان انجام میشود .

تعداد محصولات

هر چه تعداد محصولات فروشگاه شما بیشتر باشد به این معنی است که نیاز به منابع سخت افزاری بیشتر دارید ممکن است به روش های فروش و یا صفحات اضافی جهت مدیریت محصولات نیاز داشته باشید که کارکرد خاصی داشته باشند و مدیریت و دسته بندی محصولات باید به شکل خاص تر و با استراتژی دقیق تری چیده شود  پس هر چه تعداد محصولات شما بیشتر باشد امکان افزایش قیمت طراحی نیز بیشتر است .

امکانات درخواستی 

برخی از فروشگاه ها امکانات خاصی را لازم دارند مانند پنل پیامک – یا مثلا ورود و ثبت نام با پیامک یا اینکه یک محاسبه گر کرایه خاص مثلا دارند و سیستم قیمت دهی انها به شکل خاصی باید طراحی شود مثلا برای یک فروشگاه طلا میبایست قیمت روز انس جهانی در یک فرمول خاص برای هر محصول قرار داده شود تا قیمت ان محصول به دست آید .

یا اینکه یک فروشگاه لوازم خانگی میخواهد که موجودی کالاهای خود را روزانه از طریق فایل اکسل بروز کند . پس هر فروشگاهی با توجه به نوع فروشگاه اینترنتی و امکانات مورد نیازی که دارد توسط کارشناس طراحی سایت قیمت گذاری میشوند .

 

سئو

یکی از موارد مهم در قیمت سایت فروشگاهی امور مربوط به سئو است که متاسفانه چون در قسمت بنیادین کار قرار دارد و از نظر بصری زیاد دیده نمیشود . توسط برخی از طراح ها به خوبی اجرا نمیشود و همین امر بلای جان سایت های فروشگاهی است . برخی از موارد مهم برای سئو که طراح باید زمان بگذارد و انجام دهد مانند سرعت وب سایت – بررسی فایل روبوتس – نصب افزونه های مناسب سئو – حذف کردن صفحه های یتیم – حذف صفحات اضافی وب سایت – آموزش اولیه درست و مناسب محتوا گذاری به صاحب سایت – بررسی خطاهای 404 – بررسی صفحه های داپلیکیت – اتصال سایت به سرچ کنسول – راه اندازی ssl و … میباشد .

 

ظاهر گرافیکی سایت 

قالب سایت میتواند یکی از قسمت های پر هزینه باشد گاهی اوقات مشتری یک طراحی خاص میخواهد که باید به صورت اختصاصی برایش طراحی شود و بر اساس طرح مشتری قیمت طراحی قالب مشخص میشود هر چه طرح سنگین تر باشد هزینه طراحی بیشتر میشود .

اصولا طراحی ظاهر گرافیکی فروشگاه سه مرحله دارد در مرحله اول بر روی کاغذ یا ( نرم افزار گرافیکی ) یک طرح کلی کشیده میشود تحت عنوان وایر فریم سپس بعد از بحث و بررسی طراح و کارفرما و رسیدن به یک دید و نظر یکسان وایر فریم تبدیل به طرح یو ای در نرم افزار های نظیر فیگما یا فوتوشاپ میشود و سپس تبدیل به کد میشود .

 

وردپرس یا کدنویسی 

یک باور عمومی وجود دارد که قیمت طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس از کدنویسی ارزان تر است این موضوع در 80 درصد مواقع درست است . اما استثناهایی وجود دارد مثلا ما سایت های وردپرسی با قالب های اختصاصی خیلی خاص داریم که هزینه طراحی انها از یک سایت کد نویسی بیشتر میشود . از انجایی که بحث ما در مورد هزینه هست بنده دو راه حل برای دو قشر متفاوت از مشتریان دارم .

راه حل اول برای افرادی است که تازه میخواهند کار خود را آغاز کنند پیشنهاد بنده وردپرس است زیرا هم هزینه کمتری دارد هم سریع تر راه اندازی میشود .

راه حل دوم برای افراد حرفه ای است که چندین سال فروشگاه دارند و میدانند دارند چه میکنند وب سایت اختصاصی هست زیرا کنترل بیشتری دارند و راحت تر میتوانند ویژگی ها و امکانات خاص را به وب سایتشان اضافه کنند .

البته هیچ نسخه صد در صدی برای هیچ گروهی وجود ندارد و هر فرد با توجه به نیاز خودش و طرح و فروشگاهی که میخواهد راه اندازی کند با مشورت با طراح سایت حرفه ای میبایست تصمیم بگیرد که سایت خود را چگونه و بر چه اساسی طراحی کند .

 

زبان برنامه نویسی

اینکه ما سایت و فروشگاه خود را بر اساس چه زبان چه سی ام اس چه پلتفرم یا چه فریمورکی طراحی کنیم بر قیمت اثر گذار است اما اینکه منطق این قیمت گذاری چگونه است به چند عامل بستگی دارد . در چه زمانی سایت را طراحی میکنید ؟ مثلا در یک زمان خاص یک تکنولوژی بولد میشود و کسانی که با ان تکنولوژی کار میکنند قیمت های بالاتری را درخواست میکنند .

پروژه شما با هر یک از این تکنولوژی ها چقدر زمان میبرد ؟ ممکن است یک پروژه را با یک تکنولوژی یک هفته ای و همان را با تکنولوژی دیگر یک ماهه بتوان ایجاد کرد پس هزینه طراحی انها متفاوت است .

مشورت با یک طراح سایت با تجربه میتواند در انتخاب بهترین زبان برنامه نویسی برای طراحی فروشگاه اینترنتی به شما کمک کند .

 

پنل مدیریت و امکانات پنل مدیریت

گاهی اوقات در دید کاربران سایت چیز خیلی عجیبی وجود ندارد و در عین سادگی صفحات  وب سایت یک پنل مدیریتی قوی در اختیار مدیران وب سایت قرار دارد برای کنترل بسیاری از چیز های ریز و درشت ،  از ای پی های کاربران گرفته تا زمان ورود و خروج و دنبال کردن هر کاربر که چه صفحاتی را دیده است تحلیل های درخواستی ( مثلا کسانی که محصول a را خریده اند از چه صفحاتی در سایت دیدن کرده اند ) . حسابداری های پیشرفته گزارشات فروش و سود اوری محصولات به تفکیک انبار داری پیشرفته و …. هر چه پنل مدیریت حرفه ای تر با امکانات بیشتری بخواهید طبیعتا هزینه طراحی فروشگاه اینترنتی شما بیشتر میشود .

 

بهترین طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

به نظر من بهترین سایت فروشگاه اینترنتی وجود نداره چونکه هر سایت باید با خودش مقایسه بشه مثلا ما نمیتونیم یک سایت فروش لوازم جانبی موبایل را با یک سایت فروش لوازم خانگی مقایسه کنیم یا حتی در صنف لوازم خانگی نمیتوانیم سایت یک وارد کننده بزرگ را با یک کاسب کوچک مقایسه کنیم و بگیم که این بهترینه و مثلا من اینو میخوام . در این بازار جا برای همه هست .

هر کسی باید به اندازه توان خودش و در راستای اهداف خودش قدم برداره . گاهی وقت ها یک فروشنده بزرگ با کلی اجناس میاد و میگه یک سایت در ارزون ترین حالت برام طراحی کنید بعد ازشون سوال میپرسیم که چه تعداد محصول دارید مثلا میگه 10 هزار قلم جنس دارم  . در اینجا ما براشون توضیح میدیم که شما باید برای فروش منطقی و بدست اوردن موفقیت در بازار آنلاین بیشتر هزینه کنید و یک سایت ارزان با زیر ساخت کوچک پاسخ نیاز شما را نمیدهد .

گاهی اوقات برعکس یک فرد با کسب و کار کوچک یا متوسط مراجعه میکند و میگه یک سایت مثل فلان فروشگاه بزرگ برام طراحی کنید بعد ازشون میپرسیم چند قلم کالا دارید میگن ده عدد خب سوال بعدی من از ایشون این هست که اون شرکت بزرگ نزدیک به 100 مورد دسته بندی فقط در منو قرار داده شما چطوری میخواهید این دسته بندی ها را پر کنید و بچینید ؟

پس بهترین سایتی وجود نداره .  بهترین سایت برای هر شخص هر سازمان هر فروشگاه سایتی است که بر اساس منابع نیاز ها اهداف و استراتژی اون سازمان برای همان سازمان با مشاوره و بررسی مدیر یا مدیران سازمان با طراح یا طراحان سایت ایجاد میشود و در طول زمان بر اساس نیاز های جدید و استراتژی های جدید بهبود میابد . هیچکس یک شبه دیجیکالا نمیشود .

 

قیمت طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس

هزینه طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس در ساده ترین حالت به موارد زیر بستگی دارد .

در این مطلب در مورد وردپرس و عوامل موثر بر قیمت سایت وردپرس به صورت کامل توضیح دادم .

هزینه های طراحی سایت فروشگاهی چگونه محاسبه میشود ؟

هزینه طراحی سایت فروشگاهی تا حد زیادی بستگی به پروژه شما دارد اینکه چه تعداد کاربر دارید چه تعداد محصول دارید چه چیزی میفروشید رقابت در آن حوزه به چه شکل هست چه امکاناتی لازم دارید و …

عوامل موثر بر هزینه های طراحی سایت فروشگاهی را برای شما لیست کرده ام .

  1. هاست : قیمت هاست و سرور از سالیانه دو میلیون تومان شروع میشود .
  2. دامنه : از ارزان ترین دامنه ir 12000 تومان شروع میشود .
  3. قالب سایت : ارزان ترین قالب قابل استفاده از پانصد هزار تومان شروع میشود .
  4. پلاگین های مورد نیاز : قیمت ها بسیار متفاوت است بستگی به نیاز کاربر دارد .
  5. سئو تکنیکال : بستگی به سایت و نیاز کاربر دارد .
  6. سرعت سایت : بستگی به سایت تعداد صفحات و …. دارد .
  7. امکانات درخواستی
  8. کیفیت کار
  9. تجربه طراح

ما در آبتین استار از با تجربه ترین طراح ها استفاده میکنیم و کیفیت کار را برای شما تضمین میکنیم.

در آبتین استار هزینه ساخت فروشگاه آنلاین با وردپرس از 25 میلیون تومان در سال 1402 شروع میشود . البته جدیدترین قیمت طراحی سایت اینجاست .

 

نمونه سایت های فروشگاهی آبتین استار

در اینجا دو نمونه از نمونه کارهای فروشگاهی را براتون میزارم و در اخر لینک کل نمونه کار ها را براتون قرار میدم .

ویدیو نمونه کار طراحی سایت فروشگاهی

 

ویدیو نمونه کار دوم طراحی سایت فروشگاهی

 

جهت دیدن موارد بیشتر نمونه کار فروشگاه اینترنتی کلیک کنید .

 

طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای

حرفه ای بودن ملزومات خاص خودش را دارد . اولین موضوع در حرفه ای بودن یک سایت فروشگاهی کاربر محور بودن آن است یعنی اینکه مشتری یا همان کاربر نهایی از کار کردن با سایت لذت ببرد و گیج نشود و به راحتی و سادگی هر چه تمام تر بدون هیچ مشکلی با سرعت زیاد به خواسته خودش برسد .

داشتن چنین سایتی نیازمند مواردی است که در زیر برای شما لیست میکنم .

مشخصات یک سایت فروشگاهی با کیفیت :

  1. زیر ساخت مناسب
  2. سرعت و اپ تایم بودن فروشگاه اینترنتی
  3. طراحی یو ای و یو ایکس عالی
  4. نسخه موبایل حرفه ای
  5. اطلاعات محصول به صورت کامل که به صورت حرفه ای در سایت اپلود شده باشد و هر چیزی در جای خودش باشد
  6. سرعت لود بالای وب سایت
  7. از نظر سئو تکنیکال محتوا و سئو آن پیج سایت مشکلی نداشته باشد .
  8. دسترس پذیری راحت به قسمت های مختلف وب سایت
  9. داشتن مجوز های لازم مانند نماد اعتماد درگاه پرداخت و …

آبتین استار کیفیت و حرفه ای بودن سایت فروشگاهی شما را ضمانت میکند برای داشتن سایت حرفه ای تماس بگیرید .

 

ساخت فروشگاه اینترنتی با لاراول

لاراول یکی از فریم ورک های محبوب و حرفه ای php است که میتوان از آن برای ساختن فروشگاه های اینترنتی فوق حرفه ای استفاده کرد .

یکی از خدمات آبتین استار طراحی فروشگاه اینترنتی دلخواه شما با فریم ورک لاراول است .

البته لازم میدونم به این نکته اشاره کنم که قبل از طراحی حتما جلسه مشاوره با کارفرما برگزار میشود و درصورتی که بر اساس نیاز کارفرما لاراول بهترین انتخاب بود یا انتخاب نهایی کارفرما لاراول بود . طراحی سایت با لاراول برای کارفرما انجام میشود .

طراحی فروشگاه اینترنتی با لاراول برای کاربران حرفه ای و افرادی که سابقه حضور در بازار دیجیتال را از قبل داشته اند پیشنهاد میشود .

هزینه طراحی فروشگاه اینترنتی با فریم ورک لاراول در تیم آبتین استار در سال 1402 از 50 میلیون تومان آغاز میشود .

 

 

چه نکاتی در طراحی یک سایت فروشگاهی باید رعایت شود

1- سایت باید ظاهر زیبایی داشته باشد زیرا اولین چیزی که کاربر میبیند ظاهر سایت است اگر مناسب نباشد ممکن است کاربر از سایت شما خارج بشود و خرید نکند .

2- کاربری راحت و آسان اگر سایت شما جوری طراحی شود که کار کردن با آن برای مشتری سخت باشد قطعا فروش نخواهید داشت .

3- اعتماد کاربر را باید جلب کند از موارد مهم جلب اعتماد کاربر داشتن مجوز هایی مانند اینماد و ستاد ساماندهی میباشد به اضافه درگاه پرداخت معتبر موضوع بعدی جهت جلب اعتماد کاربر برند سازی است که میبایست برای آن برنامه داشته باشید .

4- سایت باید سریع باشد اگر سایت کند باشد و حوصله کاربر را سر ببرد قطعا از سایت خارج خواهد شد و خرید نخواهد کرد .

5- توضیحات محصول به صورت کامل و با تصاویر واضح و شفاف برای کاربر قرار داده شود به طوری که هر سوال احتمالی کاربر در مورد محصول پاسخ داده شده باشد تا به خرید منجر شود .

6- سایت فروشگاهی میبایست امار بازدید ها فروش ها مقدار فروش موجودی انبار و … را مدیریت کند تا راحت تر بتوانید برای مدیریت سایت و محصولات تصمیم بگیرید .

7- داشتن یک دسته بندی مناسب از محصولات به شکلی که کاربر بتواند سریعا به خواسته خودش در وب سایت شما برسد بسیار اهمیت دارد .

8- برای جلب اعتماد کاربر باید صفحات تماس با ما و درباره ما حرفه ای داشته باشید بر خلاف تصور عموم دو صفحه از سایت که بیشترین بازدید ها از این دو صفحه انجام میشود صفحات درباره ما و تماس با ما هستند .

9- ویدیو معرفی در صفحه اول اگر یک ویدیو معرفی از خودتان  و کسب و کارتان در صفحه اول فروشگاه اینترنتی خود قرار دهید غوغا خواهد کرد .

 

امکانات پایه سایت های فروشگاهی آبتین استار

  1. سبد خرید
  2. صفحه پرداخت
  3. درگاه پرداخت
  4. دسته بندی محصولات به صورت تو در تو و درختی نامحدود
  5. استفاده از برچسب ها
  6. برچسب تخفیف
  7. برچسب فروش ویژه
  8. قسمت تخفیف شگفت انگیز
  9. صفحه محصول حرفه ای
  10. کامنت برای محصولات
  11. نمره دهی ستاره به محصولات
  12. انواع اسکیما
    1. بلاگ
    2. ارتیکل
    3. محصول
    4. ریویو
    5. کامنت
    6. ویدیو
  13. توانایی قرار دادن ویدیو
  14. قسمت مقایسه محصولات
  15. سرچ و فیلتر حرفه ای محصولات
  16. اسلایدر حرفه ای
  17. سیستم پیامکی جهت ارسال پیامک های خرید کد رهگیری و رهگیری خرید و سفارش و دریافت و ارسال سفارش
  18. سیستم ارسال ایمیل
  19. دریافت اطلاعات مشتریان
  20. و ….

 

مدیریت و کار با فروشگاه آنلاین آسان است ؟

بستگی دارد . که چه کسی برای شما با چه سیستمی طراحی کرده باشد .

در کل فروشگاهای طراحی شده توسط ما به راحتی هر چه تمام تر قابل مدیریت و کار کردن میباشد زیرا کنترل پنل کاملا فارسی دارد در آن اصول یو ای و یو ایکس رعایت شده تمامی موارد طوری پیاده شده که کاربر به سادگی هر چه تمام تر میتواند از سایت و پنل مدیریت آن استفاده کند .

سادگی و راحتی استفاده کاربر یکی از اصول طراحی بچه های آبتین استار میباشد و هر جا مشکلی در این خصوص وجود داشته باشد به سرعت رفع میگردد .

نکته بعدی در مورد اینکه ایا مدیریت فروشگاه اینترتی آسان است این هستش که قسمتی از موضوع هم به دانش کاربر وابسته است و به همین خاطر آبتین استار جهت راحتی کاربران یک اموزش رایگان کوتاه اما جامع را برای شما عزیزان تهیه کرده که پس از طراحی سایت در اختیار شما قرار میدهد و به شما قول میدهیم پس از گذراندن یک اموزش کوتاه هیچ مشکلی بابت مدیریت وب سایت خود نداشته باشید .

 

قیمت طراحی سایت فروشگاهی با php

زبان برنامه نویسی پی اچ پی یکی از زبانهای محبوب برنامه نویسی است و گاهی برخی از مشتریان سوال میپرسند که قیمت طراحی سایت با زبان php چگونه است قبل از توضیح دادن این موضوع ناچار هستم کمی در مورد php و سی ام اس هایی که با php ساخته شده اند و همچنین فریم ورک پی اچ پی توضیح دهم .

اگر نمیدونید سی ام اس چی هست مطلب سی ام اس (cms) چیست را بخوانید .

سی ام اس وردپرس با زبان php  نوشته شده است پس هر سایتی که با وردپرس طراحی میشود یعنی با php نوشته شده است اما در اینجا وقتی شخصی میپرسه که طراحی سایت با php چقدر هزینه دارد قطعا منظورش وردپرس نیست و بیشتر منظورش طراحی سایت به صورت اختصاصی و با سی ام اس اختصاصی چقدر هزینه دارد .

اینکه بخواهیم یک سی ام اس را به صورت اختصاصی از اول طراحی کنیم زمان بسیار بیشتری از ما خواهد گرفت تا زمانی که بخواهیم از یک سی ام اس که قبلا طراحی شده استفاده کنیم پس طبیعتا هزینه و زمان طراحی سایت با پی اچ پی و طراحی سی ام اس اختصاصی بسیار بیشتر از استفاده از سی ام اس های موجود میباشد .

ضمن اینکه هر کدام از این دو مورد یعنی استفاده از سی ام اس اختصاصی یا استفاده از سی ام اس های ساخته شده هر کدام مزایا و معایب خودش را دارد که در این مطلب مجال گفتن نیست انشالله در اینده در مطلبی جداگانه این موضوع را شرح میدهم و لینکش را همینجا قرار خواهم داد .

خب به جز موضوع سی ام اس ما یک بحث دیگر داریم تحت عنوان فریم ورک در اینجا میخواهم فریم ورک را به زبان ساده برای کاربر عادی که برنامه نویس نیست توضیح دهم . ( پیشاپیش تمام ایرادات اساتید به این تعریف وارد است اما هدف سادگی و درک کاربر است )

فرض کنید ما میخواهیم یک خودرو (پروژه ) را مونتاژ کنیم .

هر قسمت جداگانه از این خودرو توسط یک شرکت تولید میشود مثلا چراغ ها – کمک فنر – لاستیک ها .

و ما باید از چهار لاستیک چهار کمک فنر و هشت چراغ برای یک خودرو استفاده کنیم .

آیا منطقی است که برای هر بار که میخواهیم از لاستیک استفاده کنیم یک بار از اول کارخانه لاستیک سازی را برپا کنیم و از خروجی و محصول ان که لاستیک است استفاده کنیم ؟ بهتر نیست یک بار کارخانه را بسازیم و هر بار فقط از خروجی ان استفاده کنیم ؟

در برنامه نویسی فریم ورک ها مثل یک مجموعه از کارخانه های پیش ساخته میمانند که خروجی های لازم را به ما میدهند و از دوباره کاری و اختراع دوباره چیزهایی که از قبل اختراع شده اند جلو گیری میکنند و باعث میشوند مقدار زیادی از زمان و انرژی ما حفظ شود و به جای انجام کارهایی غیر لازم که قبلا انجام شده اند به انجام کار اصلی اختصاص یابد .

برای زبان php  هم فریمورک های مختلفی ایجاد شده فریمورکی که شخصا ان را دوست دارم و باهاش کار میکنم لاراول هستش .

پس هنگامی که میخواهیم با زبان برنامه نویسی php یک وب سایت طراحی کنیم منطقی تر ان است که از فریم ورک ها استفاده کنیم . البته در مورد اینکه از وریم ورک استفاده کنیم و یا از پی اچ پی خام و معایب و مزایای هر کدام چیست بعدا یک مطلب مینویسم . ولی در کل به نظر من و اکثر همکارها استفاده از فریم ورک منطقی تر است .

نتیجه گیری :

حال با ترکیب تمام موضوعات میخواهیم در مورد قیمت طراحی سایت فروشگاهی با پی اچ پی نظر بدهیم .

قیمت طراحی سایت با php از cms های آماده قطعا بیشتر است . به عنوان مثال بیش از  50 میلیون تومان در زمان نوشتن این مقاله ( فروردین 1402 )

قیمت طراحی سایت با php  خام از طراحی با فریم ورک ها به علت اینکه باید تمامی موارد را خود برنامه نویس ایجاد کند از حالت طراحی با فریم ورک بیشتر است . ( البته این حالت از نظر منطقی توجیه ندارد و اکثرا طراحی با فریم ورک را انتخاب میکنند .  ضمن اینکه این کار مشکلات و خطاهای امنیتی و باگ های ساختاری زیادی میتواند ایجاد کند .)

قیمت طراحی سایت با فریم ورک ها از پی اچ پی خام کمتر است .

البته این نکته را فراموش نکنیم که در مثال بالا فرض ما این بود که ما میخواهیم یک پروژه واحد را با امکانات کاملا یکسان با هر کدام از این موارد ایجاد کنیم .

گاهی اوقات بخاطر ماهیت پروژه از نظر فنی جدا از بحث قیمت بهتر است یکی از این سه مورد را انتخاب کنیم .

پس تمام موارد بالا فرضی هستند و بستگی به پروژه شما دارد .

 

 

مزایای داشتن سایت فروشگاهی

مزایای فروشگاه اینترنتی

چرا باید سایت فروشگاهی داشته باشیم

  1. فروش در تمام ساعات شبانه روز .
  2. فروش به دامنه وسیع جغرافیایی .
  3. پاسخگویی همزمان به چندین مشتری .
  4. هزینه بسیار کمتر نسبت به اجاره و نگهداشت فروشگاه های فیزیکی .
  5. توانایی برند سازی در شبکه های اجتماعی و اینترنت .
  6. تبلیغات آسان تر میشود و موثر تر جواب میدهد .
  7. امکان مشاهده و مقایسه همه کالاهای فروشگاه توسط مشتری بدون اینکه وقت  و فرصت فروشنده گرفته شود . ( مشتری راضی فروشنده هم راضی )
  8. صرفه جویی در زمان مشتری و فروشنده : مثلا مشتری به جای زمان گذاشتن تاکسی گرفتن خرید کردن دوباره تاکسی گرفتن و برگشتن  ( که حدودا یک ساعت میشه در شهر بزرگ ) با کمتر از 5 دقیقه میتونه کارش را انجام بده
  9. صرفه جویی در هزینه : هم برای مشتری و هم برای فروشنده
  10. تنوع محصولات : این مزیت بیشتر برای مشتری صدق میکند چون میتواند از فروشگاه های زیادی همزمان خرید کند
  11. یافتن راحت محصولات برای مشتری : شاید در شهر کوچکی زندگی کنید که تعداد مغازه ها کم هست و یک جنس خاص میخواهید که آنها ندارند با یک سرچ کوچک در اینترنت ان را پیدا کنید خرید کنید و از پست تحویل بگیرید .

 

پشتیبانی و گارانتی

یکی از مهمترین موارد موفقیت یک فروشگاه اینترنتی این است که همیشه بالا باشد مشکلات نداشته باشد و اگر مشکلی برایش پیش امد سریعا رفع شود تمامی این موضوعات در حیطه پشتیبانی و گارانتی است . خدمات آبتین استار پشتیبانی و گارانتی صد در صد دارد و به جرات میگوییم بیشتر از 99 درصد مشتریان ما از گارانتی و پشتیبانی ما راضی هستند .

پشتیبانی فنی فروشگاه اینترنتی یکی از مهمترین موارد و فاکتور های موفقیت یک فروشگاه اینترنتی میتواند باشد .

با خیال راحت و اسوده تماس بگیرید و ابتدا با کارشناس ما صحبت کنید مشاوره بگیرید و سپس سفارش یک سایت فروشگاهی بدهید . 09178522925

 

 

چگونه سایت فروشگاهی سفارش دهیم

چند روش برای اینکار وجود دارد

  1. تماس با کارشناس آبتین استار : 09178522925
  2. استخدام فریلنسر
  3. استخدام برنامه نویس از سایت های کاریابی
    1. سایت جاب اینجا
  4. استخدام از طریق اپلیکیشن ها
  5. رفتن حضوری به شرکت های طراحی سایت

 

استخدام فریلنسر

به افرادی که به صورت آزاد برای خودشان کار میکنند فریلنسر میگویند .

برای طراحی سایت شما میتوانید از فریلنسر ها کمک بگیرید .

روش کار فریلنسر ها به این شکل هست که ابتدا شما درخواست خود را در سایت فریلنسری مطرح میکنید سپس تعدادی فریلنسر برای انجام کار شما درخواست میدهند .

سپس یکی از انها را انتخاب میکنید و پس از صحبت و توافق در مورد مبلغ و زمان کار مبلغ کار را به حساب سایت فریلنسری واریز میکنید .

فریلنسر موظف است کار شما را تا زمان مشخص شده انجام دهد و پس از انجام کار سایت فریلنسری مبلغ را به حساب فریلنسر واریز میکند و در صورت عدم انجام درست کار مبلغ را به حساب شما برمیگرداند .

یکی از سایت هایی که شما میتوانید فریلنسر برای طراحی سایت استخدام کنید سایت پونیشا است در زیر لینک سایت پونیشا و پروفایل خودم را قرار میدهم که اگر خواستید سایت طراحی کنید میتونید بصورت امن از طریق پونیشا با من کار کنید .( این روش برای افرادی است که نگران پرداخت هزینه و انجام کار هستند . )

استخدام طراح سایت در پونیشا  بعد از ورود بر روی دکمه ایجاد پروژه کلیک کنید . (برای پاسخگویی سریع تر پس از ایجاد پروژه تماس بگیرید . 09178522925 ) .

 

 

مزایای طراحی سایت فروشگاهی در آبتین استار

از انجایی که در قسمت بالا اکثر موارد را توضیح دادم در این قسمت به صورت تیتر وار مزایا را یاد اوری میکنم .

  1. گارانتی و پشتیبانی صد در صد
  2. از نقطه صفر تا هنگام اولین فروش همراه شما هستیم
  3. مشاوره سئو
  4. طراحی حرفه ای ظاهر و گرافیک سایت
  5. طراحی یو ایکس و رابط کاربری جذاب
  6. آموزش رایگان
  7. تجربه های زیاد موفق و رساندن تعداد زیادی فروشگاه از نقطه صفر به فروش های بالا
  8. داشتن نمونه کارهای موفق

 

 

مراحل طراحی سایت فروشگاهی در آبتین استار چگونه است ؟

  1. تماس مشتری با آبتین استار
  2. مشاوره اولیه
  3. تعیین فاکتور های پروژه هزینه و زمان و بستن قرار داد .
  4. خرید هاست و دامین
  5. طراحی وایر فریم اولیه ( اگر قالب آماده بخواهند انتخاب قالب )
  6. طراحی یو ایکس
  7. کد نویسی فرانت اند
  8. کدنویسی بک اند
  9. تحویل پروژه
  10. مهلت تست و بررسی پروژه
  11. رفع باگ ها و خطاهای احتمالی
  12. تسویه نهایی
  13. شروع پشتیبانی و گارانتی و یک عمر همکاری صادقانه

 

 

نحوه پرداخت هزینه سفارش طراحی سایت فروشگاهی چگونه است ؟

هزینه بستگی به بزرگی و کوچکی پروژه در سه الی 5 قسط قابل پرداخت است

1- پیش پرداخت

2- دو یا سه قسط بر اساس پیشرفت مقداری از پروژه که در قرار داد مشخص میشود

3- ده الی بیست درصد پس از رفع مشکلات احتمالی و دیباگ پروژه .

 

سئو سایت فروشگاهی

یکی از موارد مهم در طراحی سایت فروشگاهی سئو سایت فروشگاهی میباشد.

سئو کردن سایت های فروشگاهی چند مرحله دارد برخی مراحل باید یک بار انجام شود و توسط تیم فنی انجام شود و برخی مراحل باید به صورت مداوم و توسط تیم اداره کننده وب سایت یا همان صاحبان وب سایت انجام شود . در زیر مراحل را به ترتیب توضیح خواهیم داد .

  1. سئو تکنیکال
    1. موضوعات فنی
    2. سرعت وب سایت
    3. اسکیما ها
  2. سئو داخلی
    1. محتوا گذاری
    2. لینک داخلی
    3. تصاویر
    4. منوها و …
  3. سئو خارجی
    1. بک لینک
    2. رپورتاژ
    3. سوشال مدیا
    4. تبلیغات

 

سئو تکنیکال سایت فروشگاهی

این قسمت وظیفه تیم فنی است که آبتین استار این قسمت را به صورت کامل برای شما انجام میدهد اما میخواهیم چند مورد از عواملی که انجام میشود چه چیزهایی هستند

  1. نوع طراحی و سکشن بندی های سایت باید مناسب یک سایت فروشگاهی باشد .
  2. نوع استفاده از تگ های a تگ های h و بقیه تگ های مهم برای سئو میبایست اصولی و منطبق بر علم سئو باشد .
  3. تصاویر میبایست ویژگی alt را داشته باشند تصاویر میبایست به صورت (تنبل ) یا لیزی لود شوند .
  4. برای منو ها اگر از تگ nav استفاده شود بهتر است منو ها و فوتر ها باید نام کلاس ای دی های مناسب داشته باشند و با تگ های مناسب آن قسمت نام گذاری شوند .
  5. سی اس اس ها و جی اس ها میبایست منیفای باشند
  6. در هر صفحه سی اس اس های اضافی و جی اس های اضافی نباید لود شوند .
  7. سرعت سایت باید تا حد ممکن بهینه باشد .
  8. از سیستم کش برای افزایش سرعت وب سایت باید استفاده شود .
  9. کد های اسکیما در صفحه های مرتبط قرار گیرد تست شود که به درستی کار میکند و شناخته میشود توسط گوگل .

 

سئو داخلی سایت فروشگاهی

در سئو داخلی تعداد از موارد و کارها هست که توسط تیم آبتین استار به صاحب فروشگاه آموزش داده میشود و صاحبان فروشگاه میبایست این کار ها و موارد را خودشان روزانه انجام دهند .

1- قرار دادن محتوا بر روی وب سایت

2- قرار دادن محصولات بر روی وب سایت

3- بروز رسانی قیمت ها

4- تصویر برداری از محصولات

5- درست کردن لینک های داخلی طبق اموزش ها از محتوا ها و محصولات به یکدگیر به شکلی که در سئو موثر باشد .

6- ایجاد استراتژی برای دسته بندی ها و تگ ها و محصولات و قرار دادن محتوا ها بر اساس استراتژی

7- نو ایندکس کردن صفحاتی که نمیخواهیم در گوگل ایندکس شوند ( تشخیص این نوع صفحات با کارشناس آبتین استار است و راهنمایی لازم انجام خواهد شد )

و …

 

سئو خارجی و تبلیغات سایت فروشگاهی

از آنجایی که سئو خارجی و بک لینک و رپورتاژ بسیار تخصصی هستند در این مقاله مجال رسیدن به این موضوعات نیست اما موضوع تبلیغات در سایت های فروشگاهی موضوعی لازم است که حتما باید انجام شود و با توجه به بودجه بندی فروشگاه و تعداد محصولات و شرایط بازار و … استراتژی تبلیغات میتواند متفاوت باشد که کارشناس آبتین استار با بررسی همه این موضوعات نحوه تبلیغات صحیح در این حوزه را به شما می آموزد . اگر یک راهنمایی سریع لازم دارید میتوانم بگویم که بر روی سایت های ترب و ایمالز حساب ویژه ای بازکنید .

 

طراحی سایت فروشگاهی در مشهد

طراحی سایت فروشگاهی در کرج 

طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان

امیررضا مولودی
0
برچسب ها

ارسال دیدگاه