کارخانه داران بخوانند

سلام… شماهم به راحتی میتوانید دنیای فروشتان را تغییر دهید.

خوشبختانه مدیران و صاحبان کارخانه های زیادی با ما کار کرده و می کنند و از این بابت بسیار خوشحالیم و به خودمان افتخار میکنیم و با اکثر آنان در ارتباطم و کم و بیش از اوضاع فروششان باخبر هستم.

چند سال پیش در جمع کارکنان و صاحب کارخانه ای که من مدیر فروشش بودم بحث بر سر این موضوع شد که آیا راهی وجود دارد تا با کمترین هزینه سود بیشتری داشته باشیم؟.

من نیز در آن جلسه حضور داشتم. هر کسی نظر خودش را میداد. متاسفانه کمتر کسی درباره ی تبلیغات صحبت می کرد به گفته ی خودشون تبلیغات خود یک هزینه ی هنگفتی رو می طلبه.

در ابتدا تنها شنونده بودم و چیزی نمی گفتم. اما خب رفته رفته متوجه شدم که به هر موضوعی پرداخته میشود به جز تبلیغات.

تا اینکه یکی از مدیران گفت که اگر روی تبلیغات تمرکز کنیم فروشمان بیشتر خواهد شد اما باید راهی پیدا کرد تا تبلیغات به صرفه تری انجام شود.

به محض شنیدن چنین سخنی خودم را وارد بحث آنان کردم و گفتم:

” متاسفانه کارخانه داران آخرین چیزی را که به آن می پردازند تبلیغات است و اولین چیزی که به محض کمبود بودجه و ضرر حذف میکنند باز همین تبلیغات است که این خود ضرری دوچندان به بار خواهد آورد.

شما باید دنیای فروشتان را تغییر دهید و آن هم با تبلیغات، تبلیغات را میشود انجام داد اما با هزینه هایی بسیار کمتر و نتیجه ای بهتر.

پیشنهاد من به شما اینه که با کمترین هزینه سود بیشتری کنید و این تنها با راه اندازی سایت امکان پذیر خواهد بود هر چند الان هم میدونم برای شرکت سایت دارین اما به جای هزینه های تبلیغات رسانه ای و یا بیلبوردی سایت های خودتون رو تقویت کنید تا صفحه اول گوگل قرار بگیره.

چون رفته رفته مردم به سمت اینترنت سوق پیدا می کنند و در آینده کسانی موفق خواهند بود که حضور فعالی در اینترنت و فضاهای مجازی داشته باشند” .

در اون سال توی اون جمع تنها حرفی که زدم همین بود چون می دانستم که کمک کننده خوبی برای کارخونه خواهد بود و خوشبختانه تا الان موفقیت زیادی داشته اما دنیا نیز به سمت اینترنت و فضای مجازی پیش رفته و اکثرا از گوگل خریدهای خودشون رو انجام میدن.

مدیران عزیز و صاحبان کارخانه و سرمایه برای پیشرفت بهتر و روز افزورن خود باید در فضایی تبلیغ کنند که مشتری های بسیاری وجود دارد و مردم اکثر اوقات خودشون رو در اون فضا سپری می کنند با این روند میتونید مطمئن باشید که هر روز مشتری بسیاری به سمت شما خواهد آمد.

هرچه بیشتر ، بهتر

برای فروش های بیشتر راه های متعددی هست که باید طی شود اما مهمترین آن ها حضور فعال در اینترنت می باشد. ابتدا اولین قدم را بردارید قدم های بعدی به راحتی برداشته میشوند.

هر چه بیشتر سود کنید بهتر می توانید به مردم و مشتری های خودتون خدمت کنید پس برای سایت های خودتون ارزش قائل شوید و آن ها را به حال خود رها نکنید.

سایتها، بازاریابان فعالی هستند که اگر به خوبی به آنها رسیدگی شود دنیای فروشتان را تغییر خواهند داد.

گام های افراد موفق اینگونه است..

شرکت آبتین استار با تجربه های بسیار و حضوری فعال در زمینه طراحی های سایت و همچنین تجربه کاری بسیار عالی با مدیران و صاحبان کارخانه همیشه در کنار شما خواهد بود.

میتوانید برای مشاوره و سفارش از طریق راه های ارتباطی زیر با شرکت آبتین استار تماس بگیرید.

09178522925

تماس با ما

علی اصغر خانی
0
برچسب ها

ارسال دیدگاه