نمونه کار طراحی پلاگین وردپرس

با سلام خدمت همه دوستان عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه امروز با یک نمونه کار طراحی آزمون شخصیت شناسی disc آشنا خواهید شد. و کیفیت کار را مشاهده خواهید کرد .

دوستان عزیز حتما این ویدیو را تا انتها تماشا کنید تا با روند کار و کیفیت پروژه های شرکت طراحی سایت و اپلیکیشن آبتین استار به خوبی آشنا شوید .

ویدیو نمونه کار طراحی پلاگین آزمون دیسک

 

احتمالا شما دوست عزیز نیاز به سفارش طراحی افزونه دارید کافی است با آبتین استار تماس بگیرید تا اینکار را براتون انجام بدیم : 09178522925

 

نمونه کارهای طراحی افزونه زیادی در سایت موجود میباشد به عنوان مثال یکی از افزونه ها که پنل کاربری جذابی دارد افزونه فروش بک لینک میباشد .

ویژگی های افزونه ساخت تست شخصیت شناسی دیسک

  1. در این افزونه متن تمامی پاسخ ها قابل تغییر است .
  2. یک پنل مدیریتی کامل برای مدیریت افزونه دارد .
  3. داشبورد کاربران بسیار شیک و زیبا میباشد .
  4. کاربران میتوانند نتایج آزمون خود را دانلود کنند .
  5. نمودار های حرفه ای و رنگی زیبایی دارد .
  6. برای هر نتیجه ازمون یک پی دی اف مخصوص خود سیستم تولید میکند .

آبتین استار با داشتن تیم حرفه ای و سابقه ای بیش از 10 سال ، در تمام زمینه ها ( طراحی وبسایت شرکتی ، فروشگاهی ، شخصی یا همان icv ، اپلیکیشن ها ، فروش و …) فعالیت دارد و به مردم عزیز کشور یاری می کند تا بهترین ها را در کسب و کار خود تجربه کنند .

 

علی اصغر خانی
2
برچسب ها

ارسال دیدگاه

لیست نظرات

  • سلام ازمون های دیگه مثل mbti , … را هم اگر بخواهیم میتونید پلاگین اش را برامون بنویسید ؟ هزینه برنامه نویسی پلاگین چقدر میشه ؟

    • سلام و درود بله دوست عزیزم در قسمت متن به صفحه سفارش طراحی افزونه لینک دادیم در متن این عبارت را پیدا کنید روش کلیک کنید در انجا تمام توضیحات برای شما نوشته شده است .