پشتیبانی آبتین استار

شرکت آبتین استار در راستای هدف ارائه مناسب ترین خدمات به مشتریان خود  ،  در تلاش است که بهترین خدمات پشتیبانی  را ارائه دهد.

خدمات حمایتی شرکت آبتین استار به سه صورت میباشد .

1- به صورت قرار دادی  :

کلیه مشتریان طرف قرار داد با آبتین استار در سال اول از دریافت حمایت رایگان بهرمند میگردند .

برای دریافت خدمات یاد شده در سال های آتی میبایست قرار داد پشتیبانی منعقد گردد

مبلغ قرار داد بستگی به نوع نرم افزار و حجم  و بزرگی آن دارد :

2- به صورت تلفنی :

شما عزیزان میتوانید سوالات و موارد و مشکلات خود را از طریق تماس با شماره  زیر مطرح نمایید

09178522925

برخی از خدمات به صورت تلفنی ارائه نمیشود و راه تماس با تلفن جهت رفع ایرادات کوچک و سوالات مختصر میباشد.

برای موارد مهم تر و سیستم های نرم افزاری که قسمت تیکتینگ را دارا میباشند خدمات تلفنی امکان پذیر نیست به علت اینکه میخواهیم تمامی مکاتبات در دیتابیس شرکت ذخیره گردد جهت پیگری های آتی

3- بهترین روش از طریق سایت و فرم های داخل سایت ها و برنامه ها میباشد که در اسرع وقت توسط کارشناسان آبتین استار پاسخ داده خواهد شد .

پیشتبانی شامل چه مواردی میشود ؟

شامل مواردی مانند آموزش رفع خطاهای احتمالی ناشی از قصور و یا اشتباهات تیم آبتین استار میباشد

به عنوان مثال :

وقتی یک مشکل محاسباتی در سیستم وجود دارد که منطقی نمیباشد  و ناشی از ورود اطلاعات اشتباه توسط مشتری نیست اصطلاحا یک باگ وجود دارد و وظیفه تیم آبتین استار رفع باگ  و خطای به وجود آمده میباشد .

چه مواردی شامل پشتیبانی نمیگردد ؟

مواردی مانند اضافه کردن امکانات جدید و یا مشکلات ناشی از استفاده نادرست از سیستم و ورودی اطلاعات اشتباه شامل پشتیبانی نمیگردد .

به عنوان مثال :

وقتی که کاربر میخواهد از طریق نرم افزار به مشتریان خود پیامک دهد.

این امکان بر روی نرم افزار خریداری شده قرار ندارد و جز قرار داد  اولیه نیست میبایست مبلغ هزینه اضافه کردن این امکان را پرداخت نماید .

امیررضا مولودی
12

پیشنهاد ما

کاربرد وبسایت چیست

کاربرد وبسایت امروزه یک وبسایت میتونه کاربردهای زیادی برای شما داشته باشه و صحبت ما نیز در مورد کاربرد وبسایت هست . مثلا به کاربران این امکان رو میده که با کارشناسان گفتگو کنند، نظرات افراد رو درباره ی کار شما و یا محصول شما بخونند، ویدئو تماشا کنند، محصولات مورد نظرشون رو خریداری کنند، سفارشات خودشون رو دنبال کنند و خیلی از کارهای دیگه. اینجاست که نتیجه میگیریم وب سایت شما، فرصتی عالی برای برقراری ارتباط با مشتریان است….

ادامه مطلب

شبکه های اجتماعی

معیار شبکه های اجتماعی سلام و عرض ادب خدمت شما دوستان عزیز، با یه جلسه ی دیگه در خدمتتون هستیم با موضوع معیار شبکه های اجتماعی. در جلسات قبل بهتون گفتم که در هریک از این شبکه ها باید به پارامترهای مختلفی مثل اهداف شبکه های اجتماعی و غیره توجه کرد. حالا میخوایم چند معیار مهم رو بهتون بگم تا بیشتر باهاشون آشنا بشین و در ادامه آن بتوانید با استفاده از این معیارها شبکه ی اجتماعی مناسب با کسب…

ادامه مطلب

سفارش طراحی افزونه وردپرس + هزینه ساخت پلاگین اختصاصی

سفارش طراحی افزونه وردپرس همراه با قیمت و توضیحات کامل در مورد مزایا و معایب افزونه . به همراه توضیح کامل نحوه تشخیص برنامه نویس حرفه ای جهت طراحی پلاگین اختصاصی .

ادامه مطلب