دندانپزشکی

به نظر شما راز یک دندان پزشک موفق چی میتونه باشه؟ اصلا رازی هست؟

درجواب چنین سوالاتی باید بگم که بله. هم رازی وجود داره هم میتونه یه دندان پزشک رو موفق کنه. پس بریم بینیم امروز چه حرفهایی برای گفتن داریم…

دندان پزشکان:

دندان پزشکی قدمتی هزار ساله داره و از زمان های قدیم به روش هایی که مرسوم بود این کار رو انجام می دادند. البته باید بدونید که در زمان های قدیم بهبودی دندان ها و رسیدگی به آن ها را آرایشگر ها انجام می دادند.

تعجب کردین نه!؟

بذارید براتون توضیح بدم. (این مطالب رو به اندازه اطلاعات شخصی خودم میگم از دکترهای عزیز بخاطر این کمبود اطلاعاتم عذر خواهی میکنم)

در دوران های قدیم دو نوع آرایشگر یا همون سلمونی داشتیم: آرایشگرهای عمومی و آرایشگرهای خصوصی

آرایشگرهای عمومی یکی از وظایفشون این بوده اگر شخصی خرابی دندان داشته آن ها را با وسیله ای میکشید. علاوه بر این که موهای شخص رو مرتب میکرد این وظیفه رو هم داشت.

آرایشگرهای خصوصی نیز همین وظیفه رو داشتن اما به صورت تخصصی و آموزش دیده بودند و کار دندانها را همانند مرتب کردن موها به درستی انجام میداند علاوه بر دندانها مشکلات لثه را نیز حل میکردند.

با گذشت زمان این قانون درمان دندان توسط آرایشگرها لغو شد و اشخاصی به صورت حرفه ای آموزش دیدن و خوب مطالعه کردند و به عنوان دندان پزشک مشغول به کار شدند.

در ایران نیز چنین مرسوماتی بوده اما هزاران سال پیش با پزشکان و طبیبان خوبی که ایران داشت توانست به خوبی در زمینه دهان و دندان پیشرفت کند. به خوبی به این سخن آگاه هستید که ایران در زمانهای گذشته از لحاظ طبیب و بهداشت و مسائل دیگر از سایر کشورها بی نهایت جلو بوده و این باعث افتخار ما ایرانی هاست.

امرزه نیز دندان پزشکان مجرب و حرفه ای زیادی رو در کشور می بینیم که به خوبی و به صلاح مردم کار میکنند.

به نظر من دندان پزشکان دو نوع هستند: (تاکید میکنم من از لحاظ حرفه ی کاری خودم می گم نه از لحاظ یک شخص مجرب در رشته ی دندان پزشکی)

دسته اول:

پزشکانی که همانند خیلیا و همینطور مثل همیشه دارن کار میکنن. البته خوشبختانه درآمد خیلی خوبی هم دارن.

دسته دوم:

پزشکانی که کار دسته اول رو انجام میدن اما به صورت امروزی و به روز شده قدم برمیدارن و همچنین در کنار حرفه ی کاری خودشون یکسری اطلاعات خوبی هم درباره ی دهان و دندان به مردم ارائه میدن که واقعا خدا خیرشون بده.

دسته ی اول رو که کارشون نداریم. چون روزانه کار خودشون رو انجام میدن و خیلی خوب هم دارن کار میکند، از همینجا بهشون خسته نباشید میگیم انشالله خدا توی زندگی و مسئله کاری بهتون برکت بده.

کار ما با دندان پزشکان دسته ی دوم هست چون هم حیطه ی کاری ما در این دسته قرار میگیره و هم به صلاح خود و مردم کارشون رو جلو میبرن.

راز یک دندان پزشک موفق اینجا معلوم میشه…

همیشه دسته دوم یک قدم از دسته اول جلوترند، میشه گفت که نسبت به اونا به موفقیت بیشتری رسیده و خواهند رسید.

یک دندان پزشک با طراحی یک سایت عالی حالا چه برای نوبت دهی بیماران و چه برای اطلاع رسانی و پیشگیری از بیماریهای دهان، میتونه زمینه خیلی خوبی رو فراهم کنه تا هم مردم بهتر مراقب دندانهاشون باشن و کمتر درد دندان بکشن و هم برای خودشون به علت به روز بودن و اطلاع رسانی در زمینه کاری خودشون، ساعات حضور و نوبت دهی و خیلی از مسائل دیگه به انسانهای بیشتری خدمت کنند.

پس راز یک دندان پزشک میتونه یه همین سادگی باشه البته مهارت در زمینه کاری و باتجربه بودن پزشک صددرصد یکی از مهمترین قدمهای پیشرفت یک پزشک هست اما من در طی صحبتهام گفتم که از لحاظ حیطه ی کاری خودم مینویسم و طراحی سایت رو یکی از مهمترین قدمها در موفقیت هر کسب و کاری میدونم.

البته اینم خدمتتون بگم که بدون بررسی و تحقیق حرفی نمیزنم.

بنده همین اواخر برای نوشتن این مقاله پرس و جویی داشتم و با یکی از بهترین دندان پزشکان استان یزد صحبت کردم و ایشون نیز همین روند رو پیشنهاد کردند و حرفی رو به بنده زدند که صلاح میدونم در این مقاله بیارم :

” یک دندان پزشک علاوه بر کاری که انجام میده باید به فکر مردم باشه. درباره ی خیلی از موضوع ها و بیماری های دهان و دندان اطلاع رسانی کنه تا مردم به چنین امراضی مبتلا نشوند. امروزه یکی از راه های اطلاع رسانی سایتها هستند که خیلی میتونه کمک کننده باشه. یه ضرب المثل هست که میگه تو نیکی کن و در دجله انداز که ایزد در بیابانت دهد باز.

با این اطلاع رسانی ها و آموزش هایی که دندان پزشکان خوب کشورمون به مردم ارائه می دهند بی شک خیر و برکت نیز در لحظه لحظه ی زندگیشان جاری خواهد شد”

خوشبختانه اکثر پزشکان در هر رشته ای، اطلاعات کافی رو در اختیار مردم عزیز قرار می دهند و این باعث افتخار ماست که به خود ببالیم با داشتن همچنین پزشکان دلسوز و مهربان.

دیگه بهتره بحثمون رو همینجا خاتمه بدم البته باید یادآوری کنم که برای شروع یک همکاری خوب و به یاد ماندنی و مشاوره های رایگان می تونید با شرکت آبتین استار در ارتباط باشید

شماره تماس:

09178522925

تماس باما

علی اصغر خانی
0
برچسب ها

ارسال دیدگاه