طراحی سایت در ابرکوه و دیگر شهر های کوچک برای فروشندگان و کاسبانی که محصولات عالی و حرفه ای و در سطح کشور دارند بسیار میتواند مفید واقع شود .

در این مطلب همراه من باشید تا به صورت کامل مزایای داشتن وب سایت برای کاسبان شهر های کوچک را یاد بگیرید و به صورت کامل راهنماییتون کنم که چطوری یک سایت طراحی کنید و فروشتون را افزایش دهید.

طراحی سایت در ابرکوه

مخاطب عزیز مردم بیشترین سوال های خود را از اینترنت میپرسن و اگه شما جواب سوالاتشون را در اینترنت قرار داده باشید و در سایت خودتون این سوالات را پاسخ داده باشید آنها به سایت شما سر میزنند جواب سوالاتشون را میگیرند و خریدشون را از شما انجام میدهند.

سریع ترین و راحتترین راه برای اینکه یک سایت خوب و حرفه ای طراحی کنی تماس با آبتین استار هست میتونی تلفن را برداری و با آبتین استار تماس بگیری ما یک ساعت مشاوره رایگان قبل از شروع کار داریم ازش استفاده کن  ( 09178522925 )

آبتین استار به صرفه ترین و حرفه ای ترین سیستم هارو به شما تحویل میده و گواه این حرف مشتریان حرفه ای ما هستند آبتین استار سایتی را به شما تحویل میده که از سرعت بسیار بالایی برخوردار هست و سریعا شما رو در گوگل نشون میده  با ظاهری فوقالعاده جذاب و کاربری فوق العاده که قطعا مشتری هاتون از دیدن سایت شما در ذهنشون حرفه ای بودن شما ثبت میشه ودیگه هیچوقت فراموشتون نمیکنند .

داشتن یک وب سایت خوب باعث میشه شما راحتتر با مشتری هاتون ارتباط برقرار کنید میتونید محصولات خودتون را خیلی زیبا تر به نمایش در بیارید در مورد خودتون و کسب و کارتون بنویسید و خودتون را به دیگران معرفی بکنید.

یک عکس زیبا از سرو ابرکوه ببینید حالتون ردیف بشه و ادامه متن را بخونید.

سرو کهن ابرکوه طراحی سایت در ابرکوه

دیگر محدودیت زمانی و مکانی ندارید

فرض کنید دیگران میخواهند با شما یا کسب و کارتون آشنا بشن اگه همه بخوان باهاتون تماس بگیرن و تلفنی براشون توضیح بدین که کی هستید و چه میکنید اگه هر تلفن نیم ساعت طول بکشه و شما روزی 8 ساعت کار کنید  فقط میتونید به 16 نفر پاسخ بدین ولی با داشتن وبسایت و فقط دادن یک لینک میلیون ها نفر در روز میتونند به سایت شما مراجعه کنند در مورد شما مطالعه کنند و محصولاتتون را ببینند و اگه دوسداشتن باهاتون تماس بگیرن اینطوری خیلی از اتلاف وقت هم جلو گیری میشه.

در مورد محدودیت زمانی مثلا شما ابرکوه زندگی میکنید ولی بخاطر وب سایتتون دیگران از کلیه شهر های دیگه مثل تهران اصفهان شیراز و یا خود ابرکوه کارها مقالات محصولات و مطالب وب سایت شما را مطالعه میکنند و فرصت های بسیار بیشتری برای شما به وجود خواهد آمد.

 

آنگونه که دوست دارید خود را معرفی کنید

وب سایت ها از انواع مختلف اطلاعات مثل متن فیلم عکس انیمیشن بازی و … استفاده میکنند و شما میتوانید برای معرفی خود و کالاهاتون از هرکدام از این فرمت ها استفاده کنید.

 

وب سایت ها ارتباط با مردم را راحت تر میکنند

با وب سایت ها میتونید با مردم ارتباط بگیرید بهشون اجازه بدین در موردتون حرف بزنن در مورد خودتون و محصولاتتون صحبت کنند.

میتوانید صحبت هاشون را منتشر کنید و به دیگران نشون بدین که چقدر کارتون درسته و چقدر مشتری های راضی یا دوستان خوبی دارید و چه مشخصات مثبتی دارید همه اینها باعث میشه که برند شما رشد کنه.

فرض کنید مدیر یک شرکت هستید و سرتون خیلی شلوغ هست و نیاز به استخدام چند نفر نیرو با مشخصات خاصی دارید میتونید به راحتی یک فرم استخدام در وب تهیه کنید و به متقاضیان لینک بدهید آنها فرم را تکمیل کنند و سیستم بر اساس برنامه ای که شما براش تعریف کردین فرم هایی که از نظر شما قابل قبول هستند را بهتون نمایش بده و مثلا از 100 فرم استخدام تکمیل شده 20 نفر شراط خواسته شده شما را دارند شما همون 20 فرم را بخونید و وقت خود را برای بررسی هر 100 فرم از دست ندهید.

 

وب سایت ها برای شما فیلتر های مناسب ایجاد میکنند

به عنوان مثال شما فروشگاهی دارید که پر از کالا هست و مشتری وارد وبسایت شما میشه اون میتونه بر اساس علایق خودش دسته بندی ها و کالاهایی که شما از قبل براش دسته بندی کردین را فیلتر کنه و به اون چیزی که دقیقا نیاز داره برسه  و کلی از تماس ها و درگیری ها کم میشه دیگه نیاز نیست که کل سایتو بگرده تا اون چیزی که میخواد را پیدا کنه و این به فروش شما کمک میکنه

 

در وب سایت ها میتونیم مقالاتی را منتشر کنیم

فرض میکنیم شما کسب و کاری ندارید یک محقق هستید یا استاد دانشگاه یا اصلا یک نفر که حرفی برای گفتن داره سریع ترین راحت ترین و ارزان ترین راه برای رساندن حرفتون به دیگران به صورت بسیار فوقالعاده و حرفه ای داشتن یک وب سایت هست .

 

توانایی آمار گیری و گزارش گیری از سایت

شما میتونید بعد از مدتی قسمت های مختلف سایت را بررسی کنید و به نتایج جالبی برسید مثلا متوجه میشید فلان مطلب طرفدار زیادی داره یا فلان محصول خواهان زیادی داره یا در پیام ها به یکی از مشخصات شما توجه بیشتری شده و میتونید از این آمار ها برای بهتر شدن خودتون استفاده کنید

 

همه میتونن شما را از طریق وب سایتتون پیدا کنن

حتما با گوگل آشنا هستی پس من دیگه در موردش صحبت نمیکنم فقط به این فکر کن وقتی اسمت توی گوگل سرچ میشه اونی که میخواد پیدات کنه سریع پیدات میکنه

کسب و کار های ابرکوهی ناشناخته باقی مانده اند

واقعا کسی کسب و کار های محشر شما را نمیشناسه کسی از بهترین محصولات و صنایع دستی شما خبر نداره – افراد خبره عزیز شهر واقعا کسی نمیدونه که شما چه مهارت هایی دارید و چقدر حرفه ای هستید بیاید با طراحی یک وب سایت خودتون را به دیگران معرفی کنید. کسب و کار شهرتون را رونق بدین و کاری کنید که شهر ابرکوه را به عنوان شهر متخصصان حرفه ای ها و صنعت گر ها در تمام دنیا بشناسند شما فوق العاده اید و اجازه بدین دیگران از وجود شما بهره مند بشن .

ممکن هست سوالاتی برای شما پیش بیاد مثلا اینکه قیمت طراحی سایت چقدر است یا اینکه از کجا شروع کنم ؟

برای دریافت قیمت طراحی سایت روی لینکی که در خط بالا گذاشتم کلیک کنید و برای اینکه بدونید از کجا شروع کنید از قسمت تماس با ما کافی هست با من تماس بگیرید تا به صورت کامل به شما مشاوره بدهم.

طراحی سایت در ابرکوه میتواند یکی از موضوعات و چالش هایی باشد که برای هر ابرکوهی پیش آید زیرا در شهر کوچک ما شرکت ها فناوری زیادی وجود ندارد و اکثر دوستان کارهای خود را مجبور هستند به شهر های دیگه بسپارند. ولی حالا با وجود شرکت آبتین استار دیگه نیاز ندارید که طراحی های خودتون را به دیگران بسپارید و کافی هست با من ( امیررضا مولودی) تماس بگیرید تا بهترین ها را پس از مشاوره برای شما طراحی کنم .

 

آیا کیفیت طراحی سایت در ابرکوه خوب است ؟

شرکت طراحی سایت آبتین استار از نظر مکان جغرافیای در ابرکوه واقع شده است اما از نظر مشتری و کیفیت کار کارهای بسیار حرفه ای و عالی در سطح وب سایت های برتر پایتخت دارد و با شرکت های مطرح مانند کالا ساخت ، خودرو شاپ و بک لینکو …. همکاری دارد.

پس صرف وجود شرکت از نظر جغرافیایی در شهر کوچک دلیل بر ضعف و یا کیفیت پایین نمیباشد با توجه به امکانات امروزی و امکان دور کاری بنده به عنوان یک ابرکوهی ترجیح داده ام به جای مهاجرت در شهر های دیگر در شهر خودم و در کنار پدر و مادر خودم به ارائه خدمات به شرکت ها و مشتریان خود بپردازم.

طراحی سایت در ابرکوه با شرکت آبتین استار مزایا و معایب خودش را دارد اولین مزیت این است که طراح شما در شهر خودتان است و به او دسترسی دارید.

دومین مزیت کیفیت بالای سایت های طراحی شده توسط آبتین استار است.

یکی از معایب همکاری با آبتین استار که اکثر مشتری های کوچک به آن اشاره میکنند قیمت های بیشتر (البته به نسبت کیفیت ) نسبت به سایر طراحان سایت است. اما این موضوع به کیفیت کار و حرفه ای بودن تیم آبتین استار برمیگردد. اما به هر حال برای رفع این مشکل سعی کرده ایم یک تخفیف خوب برای همشهریان در نظر بگیریم کافی است تماس بگیرید .

در زیر تعداد لینک مفید در مورد ابرکوه براتون قرار میدم

ابرکوه در وکیپدیا

جاذبه های گردشگری ابرکوه

آثار تاریخی ابرکوه

امیررضا مولودی
0
برچسب ها

ارسال دیدگاه