استراتژی رایگان و غیررایگان

سلام به دوستای گلم با استراتژی های دیجیتال مارکتینگ آشنا شوید..

درجلسات قبل در مورد حضور در دنیای دیجیتال و راه اندازی یک وبسایت مناسب و همچنین روشهای گوناگون حضور آنلاین مثل شبکه های اجتماعی و موبایل حرف زدیم.

در این جلسه میخوام بهتون بگم که چالش اصلی برای صاحبان کسب‌وکار و بازاریابان استفاده از یک استراتژی مناسب در دیجیتال مارکتینگ است. در حالت کلی، استراتژی‌ دیجیتال مارکتینگ به دو بخش رایگان و غیر رایگان تقسیم می‌شه.

استراتژی دیجیتال مارکتینگ به صورت رایگان چیه؟

بذارید واضح براتون بگم در این روش‌ها برای کلیک مشتری روی لینک مستقیم وب‌سایت، هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنید.

دونوع استراتژی رایگان دیجیتال مارکتینگ وجود داره:

  Seo

Aso

حالا میخوام این دو تا رو تا جایی که وقت داریم براتون توضیح بدم.

seo

بهینه سازی موتور جست و جو یا همون seo چیست؟

سئو به مجموعه اقداماتی گفته میشه که بر روی وب‌سایت انجام میشه تا منجر به بالا رفتن بازدید از وب‌سایت از طریق موتورهای جستجو ‌بشه.

سئو درواقع اصلاح کدها، استخراج کلمات کلیدی، تولید محتوای سایت، ایجاد لینک‌ها و… را شامل می‌شه. اینو یادتون باشه که سئو باعث زیاد دیده شدن سایت شما و همچنین باعث قرارگرفتن سایت شما در صفحه اول گوگل و در رتبه های بالاتر میشه.

هرچه یک وبسایت بیشتر در معرض نمایش قرار بگیرد تعداد بازدیدکنندگان بیشتری را دریافت خواهید کرد که این بازدیدکنندگان ممکن است به مشتری دائم شما تبدیل بشن پس متوجه شدین که سئو به اندازه ی خودش ارزش زیادی داره.

1 2

Aso

مربوط میشه به اپلیکیشن موبایل. که زیاد در این جلسه لازم نیست در موردش صحبت کنیم.

بریم سراغ استراتژی دیجیتال مارکتینگ به صورت غیررایگان:

همینطور که از نامش پیداست شما باید برای این نوع از خدمات پول پرداخت کنید. این روش مکمل استراتژی رایگان است.  این استراتژی نیاز به طراحی، برنامه‌ریزی و اجرای دقیق دارد و راه مناسبی برای ارتقای محتوا و افزایش ترافیک است.

بازاریابی شبکه های اجتماعی ، تبلیغات ویدیویی ، تبلیغات نمایشی و تبلیغات در اپلیکیشن جزو استراتژی های غیررایگان دیجیتال مارکتینگ هستند که انشالله هر کدومش رو در جلسات بعدی اگر وقت شد براتون توضیح میدم.

بسته به اهداف کسب‌وکارتون، شناخت مخاطب و میزان بودجه‌ای که در اختیار دارید، باید یکی از استراتژی‌های ذکرشده در بالا را برای بازاریابی انتخاب کنید

نوع و محل حضور آنلاین کسب‌وکارتون در انتخاب روش تبلیغاتی نقش بسیار مهمی داره؛ مثلاً اگر کسب کار شما تنها از طریق وب‌سایت اداره می‌شود باید توجه ویژه‌ای به سئو وب‌سایت داشته باشید درحالی‌که اگر کسب‌وکار شما از طریق اپلیکیشن در دنیای آنلاین حضور دارد، باید روی asoتوجه کنید

آبتین استار تمام تلاشش رو میکنه تا شما در هر کسب و کاری که هستید موفق شوبد. میتونید طراحی سایت و همچنین اپلیکیشن های حرفه ی خودتون رو به ما بسپارید تا به بهترین شکل ممکن براتون انجام بدیم .

امیدوارم از جلسه ی امروز هم لذت برده باشید و استفاده کنید انشالله به همین زودی همگی ما در هر کسب و کار و خدمتی که هستیم موفق و پیروز باشیم اون هم با یه درآمد فوق العاده.

میتوانید در هر  زمان از شبانه روز با آبتین استار در ارتباط باشید.

خسته نباشید

یاعلی مدد خدانگهدار..

علی اصغر خانی
0
برچسب ها

ارسال دیدگاه