خرید ملزم به بیرون رفتن نیست

مطلب امروز درباره ی اینه که خانمها را بیرون از خانه نکشانید پس با سخنی از بزرگان این مقاله رو آغاز می کنم.

“منشأ هر کار بزرگی زن است، زن کتابی است که جز به مهر و محبت خوانده نمی شود” (سخنی از لامارتین).

یادمه بابابزرگم همیشه میگفت خانم خونه، کارش توی خونه است. یه زن مال خونه است نه بیرون از خونه.

مامان بزرگمم در جوابش میگفت” ببین آقا، از قدیم گفتن مرد به کاری زن به کاری تا بگردد روزگاری، پس الکی نمیخواد خانمای بیچاره رو بکشونی توی خونه”.

حرف مامان بزرگم درست بود و الان میشه دید که واقعا لازمه که خانمها پا به پای شوهراشون کار کنند و یه زندگی خوبی رو برای خودشون و بچه هاشون بسازند.

اما خب یه زن، فقط یه زنه و نباید ازش انتظارهای مردونه داشت.

البته اینو بگم که خیلی از خانم های کشورمون از صدتا مردها هم بهتر عمل کردند و نشون دادن که واقعا مردهستن.

مردونگی به ریش و سبیل و صدای کلفت نیست وقتی یه زن تلاش میکنه برای آسایش خانوادش و بقیه ی آدما، میشه گفت که مردونگی رو به جا آورده و یه شیرزنه.

یه مشاور خانواده میگفت: ” زن زمانی که احساس امنیت و آرامش داشته باشه میتونه یه خونه 20 متری رو برای مردش به اندازه ی یه دنیا بزرگ کنه، زمانی که زن دور از استرس و مشغله کارهای خونه و چیزای دیگه باشه محبتش نسبت به همسرش روز به روز بیشتر میشه.”

خب الان بهتره که بریم سراغ بحث خودمون:

خانما هرچند پا به پای شوهراشون کار میکنن حالا یکی بیرون از خونه یکی هم داخل خونه، اما در هر حال ما یه راه حلی هم داریم که لااقل خانم ها دیگه برای خریداشون به بیرون از خونه کشیده نشن و اون استرس و مشغله ها کم بشه، اونم با این ترافیک و دود ماشین و شلوغی و کرونا و هزار جور مشکل و سختی دیگه.

لااقل برای خرید خانم ها کاری کنیم که داخل خونه با اطمینان کامل خرید کنند.

از جمله خریدهای خانمها خرید لباسه (چه برای خودشون چه همسرشون و چه فرزندانشون)، لوازم آرایشی بهداشتی ، مواد مصرفی و خوراکی و خیلی از چیزهای دیگه که به عهده خانم ها قرار گرفته و این خریدها اگر در منزل و یا محل کارشون انجام بشه بهترین هدیه ای هست که برای خانم ها در نظر گرفته میشه.

البته در بعضی از مواقع گردش در پاساژ و ساختمان های تجاری لذت خاص خودش رو داره که اونم چند باری در سال کافیه وگرنه روزهای دیگه به علت مشغله ی کاری بهتره که سایت ها در دسترس خانم ها قرار بگیرند.

کسب و کارهایی که بیشتر مشتریانشون زنان هستند باید حتما حتما به فکر یک سایت برای خودشون باشند به خصوص لباس فروشی ها و لوازم آرایشی و بهداشتی.

دنیا دیگه دنیای اینترنت و ارتباطاته و اگر فروشنده بخواد در چنین دنیایی رشد کنه باید با این روش دنیا کنار بیاد.

با طراحی یه سایت زیبا و حرفه ای کمک بزرگی به زنان کشورتون می کنید چون باید راحتی و آسایش را به خانمها هدیه داد پس با این روش خانمها را بیرون از خانه نکشانید

فروشندگان عزیز میتونند با هزینه مناسب، سایت مربوط به کسب و کارشون رو تهیه کنند و به راحتی محصول خودشون رو عرضه کنند. جهت سفارش و مشاوره رایگان میتونید با شرکت آبتین استار ارتباط بگیرید.

شماره تماس:

09178522925

تماس با ما

علی اصغر خانی
0
برچسب ها

ارسال دیدگاه