بهترین راه فروش

سلام با مطلب راز یک فروش بهتر در خدمت شما هستیم

به عقیده بزرگان “صرف زمان برای آموزش حتی یک کلمه، هدر دادن زمان نیست بلکه به دست آوردن تکه ای از طلاست.”

خب به نظرم بریم سراغ مطلب اصلی:

راز یک فروش بهتر برای هر کسب و کاری رو سه تا میدونند که به سه کلید طلایی معروفه.

بریم سراغ سه کلید طلایی فروش بهتر

کلیداول: زیاد دیده شدن

کلید دوم: اعتماد سازی

کلید سوم: قیمت مناسب

با داشتن این سه کلید شما سه صندوقچه نصیبتان خواهد شد:

صندوقچه ی اول: مشتری

صندوقچه دوم: ثروت

صندوقچه ی سوم : برند

حالا کلیدها رو یکی یکی براتون توضیح میدم.

زیاد دیده شدن

هرجا مشتری پاشو بذاره فقط و فقط شما رو ببینه. این زیاد دیده شدن به وسیله دو راه انجام میشه میدونین چیه؟

ایول الله…

سایت و شبکه های اجتماعی…

زمانی که شما یه سایت حرفه ای زیبا داشته باشید و با مطالب مفید چه درباره ی محصولتون و یا چه درباره ی اطلاعاتی که به مشتری میدید پر کنید این باعث زیاد دیده شدن شما و محصولتون میشه. شبکه های اجتماعی هم که ماشالله… تا دلتون بخواد الان دارن به روش های مختلف روی اینها کار میکنند و به نوبه ی خودشون مشتری های زیادی رو میتونند براتون بیارن.

فقط کافیه قدم اول رو بردارید و یه یا علی بگین. کار رو یا خودتون انجام بدین یا به یه کاردون (شرکت آبتین استار) بسپارین.

بریم سراغ کلید دوم:

اعتماد سازی

قبل از شروع این مطلب باید خدمتتون عرض کنم که زیاد دیده شدن خودش اعتماد میاره پس وقتی یه سایت حرفه ای داشته باشید 50 درصد اعتمادسازی رو رفتین.

توجه داشته باشید که در تمام کسب و کارهای موجود این اعتماده که مهمه.

و اما قدمهای بعدی شما برای جلب مشتری اینه که:

اول زیباسازی سایتتون رو به درستی انجام بدین منظورم فقط قالب سایت نیست. مطالب تخصصی که داخل سایت قرار میگیره هم مهمه و این باعث میشه مشتری به شما اعتماد کنه.

دوم نحوه ی برخورد شما و زمان پاسخگویی شما به مشتریه.

مشتری الان پیام میده شما حداکثر باید تا نیم ساعت بعد حتما جواب مشتری رو بدین اگه بذارید یک ساعت بعد، نصفه روز و یا حتی فردا، مطمئن باشید این مشتری یک درصد هم به شما اعتماد نخواهد کرد.

اینو از من داشته باشید زمانی مشتری به شما اعتماد میکنه که اولا یک سایت خوب و حرفه ای داشته باشید و در کنار اون زیاد دیده بشید.

دوما از شما رفتار خوب ببینه.

الان بعضیاتون میگید خب رفتار من که خوبه ولی…

قبل از رفتن به سراغ کلید آخر بذارید یه کمی هم طریقه رفتار با مشتری رو براتون توضیح بدم البته شما خودتون استادین اما منم به نوبه ی خودم از تجربیاتم بگم بد نیس.

مثلث طلایی رو تا حالا شنیدین؟

مثلث طلایی همون سه روش نحوه ی صحبت کردن در مقابل مشتریه.

مثلث سه تا راس داره که هر کدومش مربوط به یه رفتاری میشه:

راس اول : به عنوان دوست با مشتری رفتار کن… سعی کن مشتری تو رو به عنوان دوست خودش بپذیره اینجوری خیلی راحت بهت اعتماد میکنه

راس دوم: به عنوان مشاور و حل کننده مسئله با مشتری صحبت کن… مشتری زمانی که بدونه میخوای مشکلش رو به عنوان یه مشاور دلسوز حل کنی دیگه پیش خودش فکر نمی کنه  تو هم مثل بقیه فقط میخوای بهش جنس بفروشی. اینجوری راحت بهت اعتماد میکنه.

راس سوم: به عنوان یک معلم باهاش صحبت کن… وقتی بفهمه صحبت کردن تو فقط فروش جنس نیست در حالی که میخوای اطلاعاتی رو بهش منتقل کنی و اینو از ته دلش متوجه بشه خیلی سریع و راحت اعتماد میکنه.

البته توجه داشته باشید این سه روش رو باهم پیاده نکنین، اینا هر کدوم مربوط به خودتون و مشتری میشه که ببینید بین این سه روش توی کدومش استادین و مشتری با کدوم بهتر کنار میاد.

ببخشید یه خورده بحثم طولانی شد اما خب اطلاعاتی درباره ی بعضی از مسائل داشته باشید میتونه بعضی اوقات خیلی کمک کننده باشه.

خب بریم سرغ کلید آخر:

قیمت مناسب

این کلید مهمترین و اساسی ترین کلید برای هر فروشنده ای هست. البته بعضی از مشتری ها وقتی شما رو زیاد ببینند و اعتماد کامل نسبت به شما داشته باشند دیگه قیمت براشون مهم نیست و خیلی راحت با شما کنار میان.

اما درصد این نوع از مشتری ها به 30 درصد میرسه یعنی 70 درصد مابقی اگه بهتون اعتماد کامل هم داشته باشند بازم براشون قیمت مهمه.

پس قیمت مناسبی به مشتری هاتون ارائه بدین اما یادتون باشه که قرار نیست خودتون ضرر کنید.

یادم میاد من در اولین فروشم ضرر کردم اونم اینکه تخفیف زیادی دادم اما بعدش متوجه شدم که قرار نیس من ضرر کنم مشتری اگر با قیمت مناسبی که بهش میدم کنار اومد که هیچ، کنار نیومد این به معنیه اینه که شخص اصلا مشتری نیست پس زیاد وقتم رو با اینجور مشتری ها هدر نمیدم.

در مطالب بعدی سعی میکنم مشتری های واقعی و فیک رو کامل براتون توضیح بدم تا به راحتی بتونید مشتری های واقعی رو از فیک تفکیک کنید. با این روش فروشتان بهتر انجام میشه  و در اکثر فروش ها موفق می شوید.

سه تا کلید رو کامل توضیح دادم و امیدوارم متوجه شده باشد که این سه کلید باهم شما رو به یک فروش عالی میرسونند نداشتن یکی از این کلیدها فروش شما رو ناقص میکنه و صندوقچه مربوط به خودش رو نمیتونین باز کنید و در نهایت به مرور زمان تعداد مشتری های شما کاهش پیدا میکنند.

ولی زمانی که هر سه کلید رو داشته باشید مشتری ها زیاد میشن در نهایت درآمد شما بیشتر میشه و محصولتون به عنوان یک برند مطرح خواهد شد که این خود امتیازی عالیست.

از این که چند لحظه ای را با نوشته هایمان سپری کردید بسیار متشکریم.

برای شروع و در دست گرفتن این سه کلید می توانید با شرکت آبتین استار همراه باشید. آبتین استار با تجربه ی فراوان در زمینه طراحی سایت و داشتن افراد حرفه ای در این زمینه شما را به اهدافتان نزدیک میکند.

برای مشاوره ی رایگان و همچنین سفارشات خودتون میتونید با ما در ارتباط باشید:

09178522925

تماس با ما

نظرات خودتون رو درباره ی راز یک فروش بهتر را برای ما ارسال کنید باعث دلگرمی ماست. ممنونم

علی اصغر خانی
0
برچسب ها

ارسال دیدگاه