سایت فروشگاهی

 

با سلام خدمت همه ی دوستان عزیز و گرامی امیدوارم که حال همگی شما خوب باشه و عید غدیر رو نیز به همه ی شما تبریک عرض می کنیم در این مقاله میخواهیم در رابطه با یکی از مهمترین مسائل صحبت کنیم و آن سایت فروشگاهی خواهد بود .

shopping site design vediana.com VYpy

سایت فروشگاهی :

بگذارید قبل از هر چیز یک آمار و یا داستانی را برای شما تعریف کنم .

سال های اوایل شروع فعالیت شرکت ما مشتریان عزیز بسیاری مراجعه می کردند و از ما درخواست داشتند تا برای رونق در کسب و کار آن ها کمکی کنیم و آن ها را راهنمایی کنیم تا در کسب و کار خود بسیار موفق شده و درآمد و فروش بیشتری شامل حال آن ها بشود .

زمانی که این مشتریان با مشاورین ما صحبت می کردند مشاورین نیز به آن ها پیشنهاد می دادند تا برای کسب و کار خود یک سایت فروشگاهی تهیه کنند .

از این طریق هم محصولاتشان به خوبی دیده می شد و هم با یک نام عالی تبدیل به برند می شدند و در دید افراد به خوبی شناخته شده و از این مسیر به آن چه که می خواستند می رسیدند .

زمانی که مشاورین ما این پیشنهاد را به آن ها می دادند ( یعنی داشتن یک سایت فروشگاهی برای کسب و کار خود ) با کمال تعجب متوجه می شدیم که بیشتر افراد ترسی در وجودشان اتفاق می افتاد که آنها را نسبت به سایت فروشگاهی دودل و دچار شک و شبهه می کرد .

تحقیق و پرس و جو کردیم تا علت این ترس را بیابیم . . .

خوشبختانه پس از پرس و جو های فراوان از مشتریان عزیز متوجه شدیم که درون هر مشتری تنها چهار ترس به وجود می آید که به خوبی و به راحتی قابل برطرف کردن خواهد بود .

ترس اول

سکه و طلا با بیمه عمر

ترس از قیمت :

مشتریانی که با مشاورین ما در رابطه با پیشرفت در کسب و کار خود صحبت می کردند و آنها نیز پیشنهاد می دادند تا از سایت فروشگاهی بهره بگیرند اولین ترس برای هر مشتری قیمت و پرداخت هزینه ها بود .

متوجه شدیم که اکثر مشتریان از هزینه های زیاد و یا به قول خود اضافه می ترسیدند .

به محض اطلاع از این ترس سعی کردیم به مشتریان عزیز کاملا توضیح دهیم که قیمت و هزینه به چه صورت خواهد بود .

اول این که این هزینه هایی که انجام می دهند هزینه های اضافی نخواهد بود به گونه ای که انگار پول آنها دور ریخته خواهد شد نه این کاملا اشتباه است .

هزینه هایی که انجام می دهید را به عنوان سرمایه گذاری باید در نظر بگیرید . بله . . .

شما با طراحی یک سایت فروشگاهی حجم بسیاری از مشتریان محصولات خود را به  طرف خود می آورید و این یعنی مشتریان شما روز به روز بیشتر شده و مطمئن باشید در کمترین زمان مبلغ هزینه شده به شما برگشت خواهد خورد و به راحتی به دست خواهید آورد

در ضمن هزینه ی یک سایت فروشگاهی بسیار به صرفه بوده و شما را در جهت پیشبرد اهداف و افزایش درآمد کمک خواهد کرد .

ترس دوم

ترس از نابلد بودن

بعد از این که خیال مشتریان را از بابت قیمت و هزینه راحت می کردیم می توجه شدیم که یک ترس دیگر به عنوان ترس از نابلد بودن دارند .

یعنی ترس این دارند که چون بلد نیستند از سایت فروشگاهی استفاده کنند پس در این کار نیز موفق نخواهند شد .

شرکت آبتین استار این افتخار را دارد که تمام مشتریان عزیز را آموزش می دهد .

یعنی هر شخصی که با ما ارتباط بگیرد و شروع به همکاری کند از ابتدای مسیر تا زمانی که به فروش اینترنتی برسد تمام آموزش های لازم را از طرف شرکت آبتین استار در اختیار دارد

و به خوبی می تواند از این آموزش ها و پشتیبانی شرکت در جهت کار با سایت فروشگاهی و هم چنین فروش به مشتری آن هم در فضای آنلاین و اینترنتی استفاده لازم را ببرد .

( تمام آموزش های لازم اعم از آموزش کار با سایت ، آموزش افزایش فروش ، آموزش انبارداری ، آموزش انجام فروش آنلاین ، آموزش مذاکره و افزایش مشتری و پشتیبانی کامل )

پس از این جهت نیز خیالتان آسوده باشد و مطمئن باشید تمام آموزش ها در رابطه با کار با سایت فروشگاهی و فروش در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت .

ترس سوم

energetychnyy vampir

ترس از عدم نتیجه :

متاسفانه بسیاری از مشتریان در ابتدای مشاوره سریع می گویند :

” اومدیم این کار رو هم کردیم اگه نتیجه نداد چی ؟!”

اولا هیچ وقت این گونه منفی فکر نکنید ثانیا شرکت آبتین استار طراحی سایت فروشگاهی شما رو که به اتمام رساند رهایتان نخواهد کرد تازه کارش شروع میشود .

آموزش ها رو به شما انتقال می ده پشتیبانی هایی که داره و همچنین تضمین و گارانتی که به شما میده کاملا این ترس رو از شما برطرف خواهد کرد .

امروزه اکثر مشتریان در دنیای اینترنت سیر و سفر می کنند زیرا یک مکانی درجه یک برای تمام مشتریان با انواع و اقسام محصولات هست که مشتری آن هم در شرایط کنونی ( ترافیک و کرونا و آلودگی هوا و بسیاری از مسائل دیگر ) صدرصد از  فضای گوگل و یا هر جست و جوی دیگر برای تهیه و رفع نیاز خود استفاده می کند .

شما خود به خوبی آگاه هستید که امروزه آن هم در دنیای تکنولوژی دیگر خرید حضوری معنای خود را از دست داده است .

پس باید هر چه سریع تر در این فضا قرار بگیرید تا از رقبا عقب نمانید و به یک درآمد عالی و حجم مشتریان بسیار زیاد برسید .

ترس چهارم

Customer dissatisfaction

ترس آخر ترس از عدم رضایت یا عدم گارانتی می باشد

در پاراگراف قبل توضیح دادم که شرکت آبتین استار ضمانت و گارانتی لازم را به تمام مشتریان عزیز خود می دهد تا از همه لحاظ خیالشان راحت باشد .

در ضمن با استفاده از نمونه کارهایی که در پیج اینستاگرام خود یا همین جا درون سایت قرار می دهیم می توانید رضایت مشتریان عزیز شرکت ما را ببینید .

اولویت ما رضایت مشتریان است در صورت نارضایتی تمام مبلغ به علاوه خسارت از دست دادن زمان به حساب مشتریان برگشت داده می شود تا از ما و شرکت ما دلگیر و ناراحت نباشند .

البته نارضایتی که طبق اولویت و عقیده کارشناسان ما باشد . . .

یعنی برخی اوقات مشتری نظری برای امکانات سایت فروشگاهی خود دارد که از نظر کارشناسان ما این امکان ممکن است که به سئو سایت ضربه بزند پس در این مواقع از مشتری عذر خواهی می کنیم و علت پیش نرفتن طبق گفته مشتری را بیان می داریم .

در این گونه از مواقع برخی مشتریان نارضایتی خود را اعلام می کنند که این نارضایتی برخلاف پیشرفت و اولویت کاری ما می باشد .

پس در این نارضایتی ها مسئولیت های بعدی به عهده مشتری خواهد بود .

برای این که از این زمینه ی کاری عالی یعنی استفاده درست از سایت فروشگاهی و همچنین حضور در فضای اینترنت بهره ببرید پیشنهاد می شود که با ما ارتباط بگیرید تا در کسب و کار خود به صورت حرفه ای جلو بروید و روز به روز مشتری و درآمد شما بیشتر شود .

آبتین استار تمام سعی و تلاش خود را می کند تا تمام صاحبان کسب و کار و فروشنده های مختلف کشور عزیزمان موفق باشند و از کار خود لذت ببرند .

کافیست با ما در تماس باشید .

شرکت آبتین استار 24 ساعت شبانه روز آماده پاسخگویی به مشتریان عزیز می باشد .

می توانید به راحتی با ما ارتباط گرفته و یک همکاری عالی و حرفه ای را شروع کنید مطمئن باشید که با حضور در دنیای اینترنت آن هم با داشتن یک سایت فروشگاهی برای محصولات خود به خوبی می توانید دیده شوید و هم چنین به خوبی شناخته شوید و از این مسیر فروش عالی داشته باشید .

پس برای یک شروع تازه با ما همراه شوید .

سایت فروشگاهی یک گام برای موفقیت بیشتر .

سایت فروشگاهی

 

علی اصغر خانی
0
برچسب ها

ارسال دیدگاه