طراحی سایت در دنیای دیجیتال

سلام به همه دوستان عزیزم امیدوارم که حالتون خوبه خوب باشه میخوایم در رابطه با استراتژی صحبت کنیم و همچنین اگه وقت شد در مورد طراحی سایت در دنیای دیجیتال مارکتینگ نیز حرف بزنیم.

بریم سراغ جلسه دوممون:

خب بحث این جلسه ما در رابطه با استراتژی دیجیتال مارکتینگ هست.

قبل از هر چیز باید بهتون بگم که برای استراتژی ، ما سه مرحله داریم که هر سه مرحله به هم وابسته هستند و برای رسیدن به موفقیت در دیجیتال مارکتینگ باید این سه مرحله رو با هم طی کنید.

46cc9d63 01f9 4dad 8781 0308c1cfe074

مرحله اول ما مشخص کردن اهداف

در هر زمینه و کسب و کاری ابتدا باید اهداف خودتون رو مشخص کنید. باید بدونید که برای چی میخواین دیجیتال مارکتینگ رو شروع کنید.

قرار است دیجیتال مارکتینگ کدوم یک از اهداف شما را تحقق ببخشه؟

آیا نقش دیجیتال مارکتینگ در کسب و کار شما فقط برای افزایش فروشه؟

یا آیا دیجیتال مارکتینگ ، مسیر آسان و راحتی رو در پیش و روی مشتریانتون قرار میده و دسترسی به مشتری رو آسون می کنه؟

وقتی شما به این سوالات و چند سوال دیگه در رابطه با اهدافتون پاسخ دادین اونوقت می تونید برید سراغ استراتژی بعدی که اطلاع رسانی هستش.

مرحله دوم: اطلاع رسانی

باید اطلاع دهید که شما هم در دنیای دیجیتال حضور دارید.

در این مرحله با استفاده از ابزارهای رایگان مانند وبسایتها ، شبکه های اجتماعی و تبلیغاتی به راهکارهای افزایش فروش و جلب توجه مشتریان بالقوه پرداخته میشه.

رتبه اول موتور جستجو گوگل، وبسایتها ، تبلیغات در شبکه های اجتماعی، ایمیل مارکتینگ و … از راهکارها و گامها در این مرحله هستن.

در جلسات بعد به طور کامل این راهکارها رو بیشتر توضیح میدم تا کامل یاد بگیرید

خب بریم سراغ مرحله ی آخری.

big data 13 1

مرحله سوم: تحلیل و بررسی رفتارهای مشتریان

یکی از مزایای دیجیتال مارکتینگ رو اگه دقت کرده باشید گفتم که آنالیز و بهینه سازی هست.

استراتژی سوم درست مثل همون بهینه سازی هست. الان یه کم بیشتر براتون توضیح میدم تا متوجه بشید.

در دنیای دیجیتال مارکتینگ تمام اتفاقات رو میشه به خوبی و به طور دقیق رصد کرد. رفتار های مخاطبان رو به خوبی پیش بینی کرد.

به عنوان مثال : میزان موفقیت یک تبلیغات، راه آشنایی مشتری با کسب و کار شما، میزان درگیری او با محصولات، تاثیر تخفیف‌ها بر افزایش فروش، علت عدم خرید کاربران از یک فروشگاه اینترنتی و … به سادگی قابل مشاهده هستن.

ابزارهای دیجیتال از لحظه ی مواجه شدن کاربر با تبلیغات تا لحظه ی تبدیل شدن او به یک مشتری وفادار ، اونو زیر نظر دارند و به کسب و کارها اعلام می کنند که مشتری در چه مرحله ای قرار داره.

داشتن این اطلاعات یعنی گامی برای بهینه سازی.

خب دیگه برای جلسه دوممون فک کنم کافی باشه. امیدوارم که تا اینجا آموزش رو به دقت دیده باشید یادداشت برداری هم یادتون نره حتما نکته هایی که میگم رو یادداشت کنید.

فقط اینم خدمتتون عرض کنم که حتما ما رو دنبال کنید. ویدیوی این مطالب نیزدر پیج اینستاگرام و آپارات گذاشته میشه حتما ببینید در جلسه بعد میخوایم در رابطه با طراحی وبسایت باهاتون صحبت کنیم و البته تاثیر اون در دنیای دیجیتال مارکتینگ.

نظرات خودتون رو برای ما بفرستید . حتما میخونیم اگر پیشنهاد و انتقادی دارید حتما ارسال کنید.

شرکت آبتین استار با سالها تجربه در زمینه طراحی سایت و بهینه سازی و همچنین طراحی اپلیکیشن ها و سایتهای فروشگاهی به شما کمک میکنه تا در دنیای دیجیتال به خوبی دیده شوید.

امیدوارم روز و شبتون عالی باشه با ما در ارتباط باشید.

یاحق…

علی اصغر خانی
0
برچسب ها

ارسال دیدگاه