استان تهران

دو خط اول را حتما بخون مرسی 

طراحی سایت در تهران – امروز با رشد اینترنت دیگه مهم نیست که طراح شما توی کدوم شهر باشه اگه دنبال یک طراح سایت حرفه ای میگردی روی لینک زیر که برات گذاشتم کلیک کن اطلاعات خودتو در مورد طراحی سایت تکمیل تر کن و بعدش با ما تماس بگیر چندتا لینک برات میزارم که هرکدوم را نیاز داشتی روش کلیک کنی. بعد از لینک ها هم مقداری در مورد تهران و تاریخشو اینا برات نوشتم اگه دوسداشتی بخونش اگه دنبال طراح سایت هستی روی لینک ها کلیک کن

سفارش طراحی سایت

طراحی سایت وردپرس و کد نویسی

همه چیز در مورد هزینه طراحی سایت

باسلام خدمت تمامی دوستان و خوانندگان عزیز امیدوارم که روزهای خوبی رو پشت سر و همچنین پیش رو داشته باشید در این مقاله میخواهیم در رابطه با طراحی وبسایت در تهران صحبت کنیم .

7abafb0927c4042b964e42ef59bf2f9f

 

اول بریم سراغ پیشینه ای از تهران:

استان تهران با جمعیتی بالغ بر ۸٬۶۹۳٬۷۰۶ نفر اولین شهر پرجمعیت ایران است که کسب و کارهای بسیاری در این شهر شکل گرفته و افراد زیادی در شغلهای مختلف مشغول به کار هستند.

انتخاب تهران به عنوان پایتخت ایران باعث شد تا مهاجرت به این شهر بیشتر شود و رونق بسیاری در کسب و کارها اتفاق بیافتد.

امروزه با پیشرفت های زیادی که در عرصه اینترنت ایجاد شده است اکثر کسب و کارها به سمت کسب و کارهای اینترنتی روی آورده اند و به دنبال تبلیغات و مشتری در فضای مجازی و همچنین موتورهای جستجوی گوگل هستند.

تهران نیز به علت جمعیت زیاد و ترددهای بسیار و همچنین زمان زیادی که در این هیاهو از دست می رود به سمت اینترنت آمده است و افراد در تمامی مشاغل به این سمت، سوق پیدا کرده اند.

متاسفانه یکسالی میشود که از ورود ویروس کرونا به کشور عزیزمان می گذرد و جان بسیاری از مردم را گرفته است که همینجا به هموطنان گرامی که عزیزان خود را در این راه از دست داده اند تسلیت میگوییم.

این ویروس بسیاری از مردم را خانه نشین کرده و کسب و کارهای زیادی را تعطیل کرده است.

در این بین آن دسته از افراد که کسب و کارشان تعطیل شد و فقط در خانه نشستند و غصه خوردند، شکست سنگینی را تحمل کردند

و اما آن دسته از افراد که به جای نشستن و غصه خوردن دست به کار شدند و در فضای اینترنت به کار خود ادامه دادند آدمهای موفقی شدند و چه بسا درآمدی بیشتر از حضور فیزیکی، به دست آوردند.

طراحی وبسایت آن هم برای افرادی که در استان تهران سکونت دارند و نمیخواهند مشتریان خوب خود را در این روزها از دست بدهند یک انتخاب بسیار عالی است.

یک انتخابی که میتواند به خوبی برایتان مشتری های قدیمی را نگه دارد و همچنین مشتری های جدید بسیاری را به سمت شما آورد.

یک طراحی وبسایت حرفه ای میتواند کسب و کار شما را رونق بخشد و چه در زمان قرنطینگی و چه در روزهای عادی درآمدی عالی به شما ببخشد.

دو نکته را به یاد داشته باشید:

یک: سال جدید نزدیک است و در این روزها به خوبی میتوانید از اینترنت کسب در آمد کنید آن هم با داشتن یک سایت زیبا و حرفه ای

دو: مشتری ها عمدتا در گوگل ، فضای مجازی و شبکه های اجتماعی هستند پس یک فروشنده ی عاقل جایی محصول خود را تبلیغ میکند که مشتری های بیشتری باشند.

به قول ما آبتین استاری ها ، سایت یه بازاریاب عالی برای توئه…

بازاریابی که وظیفه اش رو به خوبی انجام میده و هر روز چندین مشتری برات میاره…

پس تا دیر نشده عجله کن … نه تنها، تهران بلکه تمام شهرهای ایران باید از کار و محصول و خدمات تو باخبر بشن.

برای مشاوره ی رایگان و سفارش میتوانید با شرکت طراحی وبسایت آبتین استار ارتباط بگیرید

علی اصغر خانی
0
برچسب ها

ارسال دیدگاه