فروش در حد نور

فروشتان را به سرعت نور برسانید و اما باید به شما بگم که سرعت نور سیصدهزار کیلومتر در ثانیه است.

یعنی معادل تقریبا(1.07میلیارد) کیلومتر در ساعت..

زیاده نه؟!

اما خب آدمیزاد هنوز هم خیلی از چیزها رو نمیدونه و هنوز جا برای کشف اونا هست. تا دنیا برپاست انسان برای پیشرفت فرصت داره.

اما در بعضی از مواقع خیلی از چیزها هستن که سرعتشون از سرعت نور هم بیشتره. مثلا:

روح، شنیدم سرعت روح خیلی بیشتر از سرعت نوره.

یا مثلا سرعت روند ارقام صعودی در بعضی از مواقع میتونه از نور هم بیشتر باشه.

یا مثلا شنیدم سرعت حرکت الکترون ها و پروتن ها داخل اتم خیلی بیشتره (اینو نمیدونم واقعیه یا نه فقط شنیدم).

به هر حال کاری با اینجور مباحث ندارم زیاد هم نمیخوام راجع به اونا صحبت کنم فقط اینا رو گفتم که بدونین خیلی از چیزها حتی ناچیزترینشون میتونند سرعت پیشرفت بسیار بالایی داشته باشند

واسه همین مستقیم میرم سر اصل مطلب:

سرعت فروش هم میشه به سرعت نور رساند، چجوری؟ الان میگم.

یه بازار سنتی رو در نظر بگیرین…

صاحب مغازه ساعت 6 صبح یه بسم الله میگه و کرکره مغازه رو به قول قدیمیا میکشه بالا.

البته بازاری های امروزی دیگه فکر نکنم ساعت 6 صبح مغازه باشند به خصوص اگه صاحب مغازه یه آقا پسر یا دختر خانم جوون باشه که دیگه هیچی، تا لنگ ظهر خوابه آخرشم به زور و لنگ کفش مامان جون از خونه میاد بیرون.

حالا ما ملاک رو میذاریم همون 6 صبح اگه شخص بخواد یکسره تا 12 شب هم کار کنه میشه 18 ساعت. در روز هم نهایتش اگه خوش شانس باشه 50 تا مشتری بیاد، میشه گفت یه درآمد خوبی صاحب مغازه داره اما به شرطه ها و شروطها:

شرایطش اینه که شخص مریض نشه، هر روز هفته رو داخل مغازه باشه یا دزد اجناسش رو نبره یا مغازه اش به قول قدیمیا پاخور داشته باشه تا مشتری فراوون بیاد.

یا واقعا طرف بتونه در روز 18 ساعت رو کار کنه یا اجاره و پول برق و آبش زیاد نباشه.

اگه این اتفاق ها نیافته میتونیم بگیم طرف واقعا سود کرده اما اگه یکی از این اتفاقها افتاد و شرایط نامساعد بود صاحب مغازه دچار ضرر و زیان شده است.

که متاسفانه اکثر بازاریای عزیز ما دچار اینگونه مسائل هستند به خصوص اگر مقوله ای به نام نسیه داشته باشند که دیگه واویلا..

مسائلی همانند این شرطها و یا مسائلی چون نبود موجودی محصول یا وجود رقبا در اون شهر و یا محدودیت مکانی، کوچک بودن مغازه، شرایط جو و آب و هوایی و خیلی از مسائل دیگه روی فروش شما تاثیر داره و میتونه فروش شما رو کاهش ویا افزایش بده.

به عنوان مثال کرونا که همه مردم رو خونه نشین کرد تمام مغازه ها برای مدتی بسته شدن. پس بعضی اوقات شرایط اون چیزی نمیشه که ما میخوایم.

همه ی اینا به کنار، فکر کن اگه یه بار بخوای با خونوادت به مسافرت بری باید قید درآمد اون چند روزه رو بزنی با ناراحتی بری مسافرت. حالا شما بگو..

من اینو کجای دلم بذارم.؟!

واسه همیناس که میگم با آبتین استار همراه باشید تا در تمام این زمینه و کمک به فروش بیشتر، شما رو راهنمایی کنه تا فروشتان را به سرعت نور برسانید.

شرکت آبتین استار فروش شما رو بی شک به سرعت نور نزدیک میکنه.

با این روش که ابتدا برای شما یک سایت حرفه ای و زیبا طراحی میکنه و پس از اون با تولید محتوا هایی که نویسندگان شرکت به نگارش درمیارند و با انجام سئو بر روی سایت شما که همکاران حرفه ای بنده این امر رو انجام میدن سایت شما رو به صفحات اول گوگل هدایت میکنه تا هم بیشتر دیده بشین و هم مشتری های زیادی به طرف محصولات شما کشیده بشن.

و اما…

شما فقط با داشتن یک سایت دیگه اون همه مشکل رو نداری دیگه لازم نیس 18 ساعت کار کنی، سایت شما 24 ساعته  براتون کار میکنه و مشتری میاره دیگه خوشبختانه مقوله ای به نام نسیه هم به هیچ وجه ندارید و تمام مشتری ها نقدا پول رو براتون واریز میکنند.

راستی تا لنگ ظهر هم میتونی بخوابی…

با این روش محدوده ی شما تنها یک شهر و یک مکان خاص نیست بلکه تمام ایران محدوده ی فروش شما هستند.

تمام کسانی که در گوگل محصول شما رو سرچ می کنند مشتری های شما هستند پس فروش شما سرعت بالایی میگیره و به اوج خودش میرسه.

شرکت آبتین استار با طراحی سایت حرفه ای مشتری رو براتون میاره اما اینکه شما چگونه با مشتری کنار بیاین تا ازتون خرید کنه رو دیگه به عهده ی شماست.

البته ما به خوبی میدونیم که هر کس در کسب و کار خودش حرفه ایه اما خب برای چگونگی صحبت با مشتری نیز ما مشاوره های خودمون رو داریم و میتونیم در این زمینه نیز بهتون کمک کنیم.

بنده سعی میکنم در مطالب بعدی این مسئله رو هم توضیح کامل بدم. ان شالله اگه فرصتی باشد.

البته تمایل دارم که نظر شما رو در این باره بدونم:

آیا با آموزش مبحث چگونگی ارتباط با مشتری و همچنین چگونگی صحبت کردن با مشتری آن هم از طریق تماس تلفنی موافق هستید؟

اگر علاقمند به آموزش اینگونه مطالب هستید در زیر همین پست نظراتتون رو بگید و یا در پیج اینستاگرام زیر نظر خودتون رو برای ما ارسال کنید تا به صورت رایگان به شما آموزش دهیم.

پیج اینستاگرام شرکت آبتین استار:

@abtinstar_co

شماره تماس شرکت آبتین استار جهت سفارش و مشاوره رایگان:

09178522925

تماس باما

علی اصغر خانی
0
برچسب ها

ارسال دیدگاه