دیده شوید

 

با سلام خدمت همه ی دوستان عزیز و و مشتریان گرامی امیدوارم که حالتون عالی باشه موضوع امروز ما که می خواهیم در رابطه با اون کلی صحبت کنیم اینه که مهم و باشکوه دیده شوید .

قبل از هر چیز این رو یادآور شویم که حتما مقاله را تا پایان مطالعه بفرمایید و یک نکته ی مهم در پایان مقاله ذکر شده که از خوانندگان عزیز می خواهیم تا این نکته را بخوانند و در ذهن خود نگه دارند .

seven way

دیده شوید :

در دنیای امروز دیده شدن یک امر حیاتی و مهمی برای تمامی کسب و کارها و هم چنین اشخاص می باشد .

یکی به دنبال معروف شدن و شهرت است دیگری به دنبال فروش بیشتر ، یکی دیگر به دنبال موفقیت و همین طور الی آخر . . .

در این بین چیزهایی وجود دارد که باید به خوبی رعایت شود تا تمام افرادی که به دنبال دیده شدن هستند ، هم به خوبی دیده شوند و هم به خوبی شناخته شوند .

25681

اول چیز مسیر درست است :

ابتدا باید یک مسیر درست را انتخاب کنید و در آن قدم بگذارید متاسفانه خیلی از افراد را بنده به شخصه دیده ام که همیشه ورد زبانش افکار مثبت است . می گوید تو فکر مثبت داشته باش همه چیز خودش حل خواهد شد .

نه عزیز من این درست نیست . یک مثال برای شما می زنم :

شما می خواهید با ماشین از تهران به سمت شمال حرکت کنید و فکر مثبتی هم دارید اما زمانی که حرکت می کنید به جای حرکت به سمت شمال کشور به سمت جنوب حرکت کنید .

حال شما هر چقدر هم که فکر مثبتی داشته باشید تا به قول خود کائنات به شما یاری رسانند متاسفانه باید بگویم زهی خیال باطل . . .

شما از همان ابتدا مسیر نادرستی را انتخاب کرده اید حال هر چقدر هم مثبت اندیش باشید به مقصد نخواهید رسید .

پس پیش از همه چیز انتخاب مسیری درست در اولویت قرار می گیرد .

business coach

دوم همراه یا مربی با تجربه :

یا شخصی که به شما کمک کند تا هر چه زودتر به هدف خودتون برسید .

114500757

سوم ابزار عالی :

باید ابزاری باشند تا شما را هر روز به هدف خود نزدیک تر کنند .

پس برای دیده شدن و شناخته شدن اول باید مسیر درستی انتخاب کرد پیش خود می گویید یعنی چه ؟

بروید و بررسی کنید که در چه فضایی و مکانی باید قرار بگیرم تا افراد بیشتر من و یا محصولم را ببینند چگونه باید تبلیغ کنم تا بیشتر دیده شوم و به خوبی شناخته شوم ؟

ما سال های زیادی است که می گوییم اینترنت بهترین مکان برای دیده شدن است زیرا افراد بسیاری در این فضا حضور دارند و بهترین فرصت برای کسب یک درآمد عالی به شمار می رود .

دومین راه حل برای  بیشتر دیدن شدن ، داشتن مربی یا شخص کمک کننده ای بود که در این امر شما می توانید برای حضور در فضای اینترنت از اشخاص باتجربه و سابقه ی عالی استفاده کنید تا شما را در این امر یاری کنند .

و سومین مسئله این بود که ابزار درستی در اختیار داشته باشید که بهترین ابزار برای یک مسیر درست و حضوری فعال در گوگل و اینترنت سایت ها می باشند .

ما نزدیک به 10 سال است که سابقه فعالیت در این حوزه را داریم و تجربه ی زیادی به دست آوردیم و به شما این پیشنهاد را می دهیم که برای فروشی بیشتر و فوق العاده باید از طریق سایت در دنیای مجازی حضور داشته باشید و دیده شوید .

Website Types e1575126488835

حال سایت ها به سه دسته تقسیم می شوند :

  • یک > > > سایت شرکتی

  • دو > > > سایت فروشگاهی

  • سه > > > سایت شخصی

و البته در کنار این ها اشخاصی تمایل دارند تا اپلیکیشن های مخصوض کسب و کار خود نیز داشته باشند تا شرایط فروش بهتر پیش برود و مشتری خرید خود را به راحتی و آسانی انجام دهد .

این ها همه ابزارهایی فوق العاده برای حضوری فعال در بستر اینترنت خواهد بود جایی که بین 65 درصد تا 75 درصد از مشتریان در آنجا حضور رسمی و فعالی دارند و اگر از این گونه فضاها دور باشید متاسفانه باید بگویم که حجم عظیمی از مشتریان خود را به راحتی از دست داده اید .

پس عجله کنید و با حضور خود در بستر اینترنت فروش و درآمد خود را بالا ببرید .

بعد از اینکه مسیر درست و ابزار ها را انتخاب و تهیه کردید با افراد باتجربه و یک مشاور حرفه ای در این زمینه جلو بروید تا به راحتی به هدف خود برسید .

آبتین استار با داشتن مشاورین حرفه ای و دادن مشاوره در رابطه با سایت و فروش موجب شده است تا بسیاری از افراد که با ما همکاری می کنند رضایت کامل را داشته باشند .

وب سایت فروشگاهی 4 730x410 1

خصوصیات وبسایت فروشگاهی :

فروشگاه آنلاین یا همان سایت فروشگاهی ، یک سایت زیبا ، شکیل و حرفه ای است که تمام محصولات شما در آن قرار می گیرد و امکاناتی نیز به آن اضافه می شود که خرید مشتریان عزیز را سهل و آسان خواهد کرد .

تمام افرادی که به نوعی فروشنده هستند از این نوع سایت ها بهره می برند علی الخصوص در دنیای امروز که بیشترین درصد فروش توسط مراجعه کنندگان غیر حضوری اتفاق می افتد .

مشتریان عزیز شما نیز می توانند به راحتی در بین حجم عظیمی از محصولات خیلی سریع و راحت محصول مورد نظر خود را پیدا کنند و سفارش دهند این یعنی سهولت در فروش و همچنین جذب مشتری بیشتر . . .

حال برویم سراغ مزیت ها و توضیحات بیشتر در رابطه با سایت فروشگاهی :

مزیت های فروشگاه اینترنتی 

1-سایت فروشگاهی باعث جذب مشتریان بیشتر

راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی به دلیل دسترسی آسان و راحت آن، سبب نگهداری هرچه بیشتر مشتریان وفادار و قدیمی می شود.

از طرف دیگر، یک فروشگاه اینترنتی از هر نقطه دنیا برای همگان قابل دسترس خواهد بود و این امکان را فراهم خواهد کرد تا دیده شوید و به خوبی نیز شناخته شده و در ذهن ها بمانید و این یعنی یک برند عالی .

2-استفاده از مزایای فروشگاه انلاین با حذف هزینه‌های خرید و اجاره

کسب و کار در مغازه یا فروشگاه یا شرکت همواره با هزینه‌های تهیه یا اجاره، نگهداری، تعمیرات، مالیات و… همراه خواهد بود.

علاوه بر هزینه های اجاره و پول برای مکان هزینه‌های نگهداری از ساختمان و نیاز به نیروهای انسانی بیشتر نیز، از هزینه های دیگر کسب و کار غیر آنلاین است.

در مقابل، در صورت راه‌اندازی یک وب سایت برای فروشگاه اینترنتی خود با یک طراحی سایت مناسب و کارآمد، بخش زیادی از هزینه‌های نام برده، با استفاده از مزایای فروشگاه اینترنتی کاهش خواهد یافت.

3-فروشگاهی همیشه باز و در دسترس

از مزایای داشتن یک سایت فروشگاهی این است شما برای فعالیت و خریدو فروش محدود به زمان نیستید و این فروشگاه در 7 روز هفته و 24 ساعت روز باز است و میتواند به فعالیت خود ادامه دهد.

4-بدون نیاز به مکان

از دیگر مزایای داشتن یک سایت فروشگاهی این است که نیاز به مکان ندارد و حتی در منزل هم می توان به فروش محصولات پرداخت .

e65c12

آی سی وی یا وبسایت شخصی :

با استفاده از امکاناتی که یک  icv در اختیار شما قرار خواهد داد ، به خوبی می توانید شناخته شوید حال چه خودتان چه محصولتان در هر حال به آن برند شدن و شناخته شدن نزدییک خواهید شد .

با هزینه ای بسیار اندک و البته کاهش در صرف زمان می توان خیلی سریع به اهداف خود رسید .

Icvچیست؟

در مقالات قبلی نیز تعریفی ازicv   داشته ایم اما در این جا نیز می خواهم این مطلب را باز کنم تا اگر مقالات قبلی ما را نخوانده اید لااقل بدانید که icv از نظر یک طراح وب چی می تونه باشه.

Icv   یک وبسایت شخصی تک صفحه ای و یا رزومه الکترونیکی هست که می تونه برای یک شخص طراحی بشه و با استفاده از اون ، شخص به راحتی مهارت ها ، علایق ، تفریحات و همچنین اطلاعات شخصی و شبکه های اجتماعی خودش رو در معرض دید افراد قرار دهد.

همچنین یک گالری تصاویر نیز داشته باشد تا از عکس های خود و یا مهارت و کار خود در این صفحه ی شخصی قرار دهد.

Icv   می تواند یک رزومه ی کامل برای افراد باشد تا کارفرمایان به راحتی بتوانند از این رزومه جهت استخدام افراد استفاده کنند .

اگر هم به دنبال شهرت هستید کافی است که icv مخصوص به خودتون رو داشته باشید شرکت آبتین استار تولید محتواهای درجه یک و همچنین سئوی حرفه ای رو براتون انجام میده تا در کمترین زمان به صفحه ی اول گوگل هدایت شوید .

در کل :

برای برند کردن محصولات و یا نام خود پیشنهاد می شود که با آی سی وی و یا سایت فروشگاهی شروع کنید چون این دو می توانند به خوبی نیاز مشتریان شما و یا طرفداران شما را برآورده کنند .

Icv  یک وبسایت تک صفحه ای است که با هزینه ی بسیار اندک طراحی می شود و افرادی که نمی خواهند هزینه ی زیادی را متحمل شوند پیشنهاد می کنیم که با icv شروع کنند .

یک شروعی با هزینه ای ناچیز و استفاده ی آسان و راحت و همچنین ضمانتی از طرف ما به شما برای رسیدن به نتیجه ای مطلوب .

وب سایت فروشگاهی برای فروشندگان و ارائه دهندگان محصول و خدمات پیشنهاد می شود زیرا مشتریان به صورت غیر حضوری می توانند محصول مورد نیاز خود را خیلی سریع و راحت پیدا کنند و خریداری بفرمایند .

و همچنین دیگر محصولات را در زوایای مختلف و با تصاویر عالی مشاهده کنند و هم چنین نظر مشتریان دیگر شما را در رابطه با آن محصول ببینند تا تصمیم درستی در رابطه با خرید خود داشته باشند .

این یعنی یک فضایی مناسب برای مشاوره دادن خرید و راهنمایی به مشتری و همچنین خریدی آسان و مطمئن از مجموعه ی شما آن هم با خیال راحت و سریع .

افرادی که خدمات ارائه می دهند و یا شرکتی برای خود دارند پیشنهاد می کنیم تا از وبسایت شرکتی استفاده کنند .

شرکت آبتین استار در راستای این امر به شما مشتریان عزیز و گرامی این امکان را می دهد تا در کمترین زمان سایت مورد نظر خود را در بالاترین کیفیت و زیبایی کامل در اختیار داشته باشید و به خوبی دیده شوید .

 

راستی یک نکته ی خیلی مهم :

فروش حرفه ای

داشتن وبسایت فروشگاه اینترنتی = یک تیم فروش حرفه ای

پس برای داشتن یک وبسایت فروشگاهی حرفه ای ( که به منزله یک تیم حرفه ای خواهد بود ) با ما در ارتباط باشید .

علی اصغر خانی
0
برچسب ها

ارسال دیدگاه