چند برابر کردن فروش

چند برابر کردن فروش کاری است که هر کسی قادر به انجام آن نخواهد بود اما همه به دنبال آن هستند .

چندبرابر کردن فروش :

Sales 960x600 1

سلام خدمت همه ی دوستان ، خوانندگان عزیز و گرامی امیدوارم که حال همه ی شما عزیزان خوب باشه . مسئله چند برابر کردن فروش مسئله ای هست که در این دهه ی اخیر کسب و کار ها بسیار به آن فکر کرده اند و هنوز هم دارند فکر می کنند .

علی الخصوص در این دوران کرونایی که دیگر نور علی نور شده است .

مشتریان تمایل به خرید حضوری و فیزیکی آن هم در این شرایط بحرانی را ندارند برای همین کسب و کار های بسیاری برای خرید غیر حضوری رونق پیدا کرده که متاسفانه به خاطر انتخاب های نادرست بسیاری از آنان نتیجه ای نگرفته اند .

برای شروع یک فروش عالی آن هم در شرایط کرونایی یا حتی در روزهای آینده که انشالله دیگر کرونایی وجود نداشته باشد باید چه کار کنیم ؟

امروزه اکثر افراد به خرید کردن و رفع نیازهای خود آن هم در فضای اینترنت و به صورت غیرحضوری عادت کرده اند و قریب به 70 درصد انسان ها از این روش (روش غیر حضوری و خرید آنلاین ) ، کالاها و خدمات خود را دریافت می کنند .

روش سنتی :

متاسفانه هنوز بسیاری از فروشندگان و صاحبان کسب و کار از روش قدیم و سنتی استفاده می کنند .

که مطمئن باشید در آینده ای نه چندان دور اگر هنوز به این روش خود ادامه دهند ورشکست شده و باید کسب و کار خود را جمع کنند و درون پستو بگذارند .

شما نباشید . . .

تمام سعی خود را انجام دهید تا جزو این دسته از افراد نباشید .

برای کسب و کار خود ارزش قائل شوید و با گذشت زمان همیشه به روز باشید ببینید شرایط چگونه است طبق همان پیش بروید . مبادا چشمان خود را باز کنید و ببینید ای دل غافل ، چقدر از قافله عقب مانده اید و رقبایتان پیش تازی کرده و بسیار از شما جلوتر هستند .

می گویید چه کنیم ؟ چه کاری انجام دهیم؟

این سوالات شما را در مقاله های پیشین بسیار واضح و کامل پاسخ داده ام اما باز هم اینجا پاسخ خواهم داد تا به خوبی درک کنید و برای نجات کسب و کار خود و فروش و درآمد عالی قدمی بردارید .

فضای اینترنت :

google search engine 1

دیگر در دوره ای از تاریخ زندگی می کنیم که خرید حضوری و فیزیکی کم کم دارد رو به فسیلی گری میرود و کمتر افرادی را می توانید ببینید که حضوری در مکانی می روند

مگر این که مجبور باشند به عنوان مثال برای این که سر و وضع مرتبی داشته باشید باید حتما حضوری به آرایشگاه بروید و این را دیگر نمی شود کاری کرد .

البته بسیاری از افراد و شاید آقازاده ها آرایشگر را به خانه اشان می آورند که این خود بحث دیگری است .

پس برای خرید و بسیاری از نیاز های دیگر تمامی انسان ها در این دوره از زمان تمایل دارند تا غیرحضوری و به صورت آنلاین رفع نیاز کنند و خرید های خود را انجام دهند .

پس فروشنده ها و صاحبان کسب و کار اولین و مهم ترین وظیفه ای که دارند این است تا در این گونه از فضاها حضوری فعال داشته باشند تا حجم عظیمی از مشتریان خود را از دست ندهند .

برای حضور در این جور مکان ها و فضاها چه کار باید بکنم ؟

کار خاص و شاقی نیست و شاخ غول شکستن هم لازم نیست .

فقط کافیه یک سایت فروشگاهی یا شرکتی و یا اپلیکیشن مربوط به کسب و کار خود را تهیه کنید و از این مسیر پیش بروید تا دیده شوید شناخته شوید و تبدیل به یک برند نمونه شوید .

این یعنی احترام به مشتری یعنی افزایش مشتری یعنی بیشتر شدن فروش و کسب درآمد عالی . . .

آبتین استار بهترین ها و حرفه ای ها را در اختیار شما قرار می دهد تا در کسب و کار خود اولین باشید و حرف اول را بزنید .

آموزش :

01

الان خیلی از شما می پرسید خب کاملا درسته من وبسایت یا اپلیکیشن رو تهیه می کنم اما وقتی بلد نیستم باهاش کار کنم یا از طریق وبسایت فروشگاهی یا همان اپلیکیشن زمانی که نمی توانم با مشتری ارتباط بگیرم چه سودی دارد ؟

نگران این موضوع هم نباشید .

چون آبتین استار تمام آموزش های مربوطه اعم از:

آموزش کار با سایت ، آموزش ارتباط با مشتری از طریق سایت یا اپلیکیشن ، آموزش مذاکره با مشتری ، آموزش فروش ، آموزش پیگیری ها و بسیاری از آموزش های دیگر را به صورت رایگان در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد تا هیچ گونه مشکلی نداشته باشید فقط کافی است که همکاری خود را با ما شروع کرده باشید و وبسایت یا اپلیکیشن مورد نظر را از ما تحویل گرفته باشید .

پس از این بابت هم خیالتان راحتِ راحتِ راحت . . .

Untitled 1 3

فروشت رو چند برابر کن :

از این مسیر به راحتی می توانید حجم مشتریان خود را افزایش داده و به راحتی پاسخگوی نیاز آنان باشید پس در نهایت فروش و درآمد شما نیز چند برابر خواهد شد .

فقط کافیه در مسیر درستی قرار بگیرید تا رونقی در کسب و کار خود داشته باشید .

شرکت آبتین استار با داشتن سابقه ی فعالیت بیش از 10 ساله ی خود بهترین ها و حرفه ای ها را برای شما به ارمغان می آورد و با محتوای عالی که بر روی وبسایت های شما قرار خواهد گرفت به زودی در صفحه اول گوگل خواهید بود و این یعنی بیشتر دیده می شوید و در جلوی چشمان مشتری خواهید بود .

با آموزش هایی که به شما می دهیم با خیال راحت می توانید فروش خود را انجام دهید و مشتریان خود را به راحتی و آسانی آنالیز کنید

یک وب سایت فروشگاهی امکاناتی بسیار برای شما دارد و می تواند در تمام ساعات شبانه روز محصولات شما را در دیدرس مشتری قرار دهد تا  هر زمان که صلاح دید خرید خود را انجام دهد .

برای رسیدن به موفقیت فقط یک قدم فاصله دارید .

پس تا دیر نشده و از دقبایتان عقب نمانده اید حرکت کنید تا به امید خدا تحول عظیمی در کسب و کار خود مشاهده کنید در این مسیر آبتین استار نیز در کنارتان خواهد بود تا بهترین نتیجه را داشته باشید .

جهت سفارش می توانید با ما در ارتباط باشید .

علی اصغر خانی
0
برچسب ها

ارسال دیدگاه