دلایل داشتن سایت

درباره ی اینکه چرا امروزه باید سایت داشته باشیم لازم است که خدمت شما عزیزان عرض کنم که 29 سال پیش اولین صفحه سایت وارد دنیای آنلاین شد و تا به امروز بیش از یک میلیارد دامنه ثبت شده است که تنها 250 میلیون از این دامنه ها فعال هستند و بقیه آنها به دامنه پارک شده معروفند و…

من هم میتونم همانند خیلی از سایت ها اینجوری مطلب بنویسم و در اختیار شما قرار بدم. نمی گم زمانی که وارد چنین سایتهایی میشین مطلب های بیهوده ای میخونین، نه به عکس این مطالب مفید هستن و میتونند اطلاعات شما را بالا ببرن اما شاید به اون موضوع اصلی که چرا باید سایت داشته باشیم به خوبی نپرداخته اند.

من در این مطلب تمام سعی خود را خواهم کرد تا دغدغه های شما را برطرف کنم و به اکثر سوالات شما که در ذهن دارید پاسخی هرچند کوتاه داده باشم.

سایت چیست؟

می دونید کار یه بازاریاب چیه؟

البته میدونم سوالم احمقانه است چون همه ی شما دیگه بازاریابی رو به خوبی بلدین. اما برای یادآوری باید بگم که:

بازاریاب به شخصی میگن که در روز یه ساعات به خصوصی رو برای شما مشتری میاره حالا با تبلیغات و کارهایی که با تجربه ی خودش انجام میده میتونه به خوبی این مشکل نبود مشتری رو حل کنه. اما درصد جواب گرفتن از طریق استخدام بازاریاب به نظرتون چقدره؟

نمیگم درصد پایینی داره چون خیلیا از همین راه موفق شدن اما درصد بالایی هم نداره. طبق تحقیقات انجام شده این میزان موفقیت در کسب و کار 30 درصده البته با شرایط امروزی.

درقدیم این میزان حتی به 80 درصد نیز میرسید. اما در زمان حاضر این درصد متاسفانه کاهش پیدا کرده و روزبه روز نیز کمتر خواهد شد.

خیلیا می پرسند پس راه حل چیه؟

خودمونی بگم سایت یعنی همون بازاریاب. بازاریابی که نه در ساعات به خصوص بلکه 24 ساعته و بدون وقفه برای شما کار میکنه و مشتری براتون میاره. بسیاری از کسب و کارهای امروزی وارد دنیای اینترنت شده اند و به خوبی رشد کردند.

بیل گیتس سخنی داره که میگه:

((صاحبان هر کسب و کاری باید در دنیای اینترنت فعالیت داشته باشند وگرنه به زودی از دور رقابت خارج خواهند شد.))

 

چه کسب و کارهایی میتوانند سایت داشته باشند؟

بذارید طبق آماری که به دستمون رسیده پاسخ این سوال رو بدم.

طبق گزارشات رسمی در سال 1393 میزان تراکنشهای انجام شده توسط ایرانیان بیش از 52 هزار میلیارد تومان اعلام شد.

در سال 1395 نزدیک به 99 هزار میلیارد تومان تراکنش های اینترنتی اعلام شد و اما در سال 1397 این رقم افزایش چشمگیری داشت و به 185 هزار میلیارد تومان رسید و این ارقام ها نیز روز به روز افزایش می یابند.

به خصوص در شرایط فعلی ( منظورم ویروس کروناست نه چیز دیگه) خریدهای اینترنتی به شدت افزایش یافته و این روال ادامه دارد و هرگز این زنجیره قطع نخواهد شد زیرا مردم به دنبال آسایش هستند و سعی بر این دارند که تمام محصولات مورد نیاز خود را از طریق اینترنت و به صورت آنلاین خرید کنند.

حال می رویم سراغ اینکه چه کسب و کارهایی میتوانند سایت داشته باشند؟

امروزه تمام کسب و کارها، تمام فروشندگان محصولات، تمام صاحبان کسب و کارهای خدماتی، کارخانجات ها، شرکت ها، ادارات خصوصی و دولتی، کسب و کارهای کوچک ( خانگی، سوپرمارکت ها، صنایع دستی و…) شغل های آموزشی و در یک کلام تمام شغلهایی که به ذهنتان می رسد می توانند سایت داشته باشند.

با راه اندازی سایت هزینه ای دیگه ای رو متحمل می شویم برای آنان چه راه حلی دارید؟

خیلیا توی ذهنشون اینه که وقتی سایت راه اندازی کنیم مشتری ها افزایش پیدا می کنند اما همه ی مشتری ها به صورت غیر حضوری خرید میکنند و این یعنی دوباره هزینه هایی مثل پیک موتوری، ارسال بار، اداره پست و خیلی از هزینه های دیگه روی دوشمون می افته و این مسئله ناراحت کننده است.

این یه تفر کاملا اشتباه است و به نظر من این مسئله باعث خوشحالی هر فروشنده ای میتونه باشه. به سه دلیل:

اولیش: زمانی که مشتری هاتون به عنوان مثال از 100 نفر به 1000 نفر می رسند طبیعتا درآمد شما بسیار بالا میره و این هزینه ها دیگه براتون هزینه به حساب نمیاد درضمن همه ی مشتری ها هزینه ارسال بار رو به عهده میگیرند.

دومین دلیلش اینه که دیگه مشتری هاتون محدود به شهر شما نیستند شما کل ایران رو توی مشتتون دارین و این یعنی یک کسب و کار عالی پس صددرصد چنین هزینه هایی محاسبه نمیشن.

آخرین دلیل اینه که وقتی شما یه سایت رو برای کسب و کارتون راه اندازی میکنید علاوه بر اینکه مشتری های غیرحضوری رو افزایش میده باعث افزایش مشتری های حضوری هم میشه  این رشد اونقدر شیرینه که مطمئن باشید تموم مشکلات رو براتون حل میکنه.

مشتری ها خود به خود افزایش پیدا نمی کنند مگه اینکه خودتون بخواین. پس تا دیر نشده و تا از دور رقابت ها کنار نرفتید دست به کار شوید.

خوشحال میشم نظرات خودتون رو برای ما ارسال کنید و همچنین اگر نیاز به مشاوره ی رایگان داشتید تیم آبتین استار در هر ساعتی از شبانه روز درخدمت شماست.

پس بدون معطلی قدم اولتو بردار چون آبتین استار خیلی سریع و راحت برات طراحی سایت رو انجام میده و ب تخفیفهای مناسبش نمیخواد نگران هزینه هاش باشی.

شماره تماس با تماس آبتین استار:09178522925

ممنون از اینکه با مطلب چرا امروزه باید سایت داشته باشیم با ما همراه بودید.

لینک ارتباط با ما

امیررضا مولودی
0
برچسب ها

ارسال دیدگاه