طراحی سایت

سلام امروز درباره قله ها و طراحی سایت می خوایم کمی صحبت کنیم. در هر امری قله ای وجود داره و تمام انسان ها برای رسیدن به قله تلاش میکنند. اما اندکی از آنان به قله می رسند.

راه رسیدن به قله راه سختی نیست، مهم پیدا کردن شاهراه است. پس سعی کنید به قله ی حرفه خود برسید و در قله فروش بایستید.

برای رسیدن به فروش بیشتر سه راهکار وجود داره که امروز درباره ی این سه راه صحبت خواهیم کرد.

3 راهکار فروش بیشتر

قیمت گذاری

راهکار اول: نحوه ی قیمت گذاری است

برای قیمت گذاری بر روی محصول و یا خدماتی که انجام می دهید باید قیمتی را به مشتری اعلام کنید که هم منصفانه باشد هم باعث فروش بیشتر به مشتری گردد.

خیلی ها رو به شخصه دیدم که دارند از قانون 80 _20 یا 90_10 و یا از قانونهای دیگری استفاده می کنند. به عنوان مثال محصولی رو ارائه میکند که قیمت گرانی دارد. همان تولید کننده برای فروش محصول گران قیمت خود شروع به تولید محصولی بی کیفیت و با قیمتی نزدیک به همان قیمتِ محصول گران، عرضه می کند.

این ترفند باعث میشود که مردم از خرید محصول بی کیفیت دست برداشته و محصولی که کیفیت بهتری دارد را خریداری کنند و قیمت گران آن به چشم نیاید.

این ترفندها رو در این مقاله جا دادم تا بدونید که همه می دونند. حتی یک بچه هم دیگه با چنین ترفندهایی آشناست. پس خواهشا دیگه چنین ترفندهایی رو به کار نبرید. باید واقعی فروش داشته باشید این باعث میشه تا مشتری پایدار و دائمی باشه.

انصاف در کسب و کار

راهکار دوم: رعایت انصاف در کسب و کار خود

یه جمله ای داریم که میگه رعایت انصاف دوستی ها را افزایش میدهد.

این یعنی هم مشتری شما زیاد میشه هم با مشتری هاتون یک رابطه ی دوستانه برقرار می کنید که مهمترین اصل در کسب و کار و خرید و فروش همینه.

راهکار دوم از طرفی به راهکار اول برمیگردد که در قیمت انصاف را رعایت کنید.

آیا می دانستید اگر فروشندگان کمی از سود خود صرفه نظر کنند دیگر مقوله ای به اسم گرانی نیست؟

الان خیلی ها میگن خب وقتی مواد اولیه گرون میشه مجبوریم قیمتها رو بالا ببریم اما خودمانیم، بالا بردن قیمتها هم اصول و قوانینی دارد. اگر انصاف رعایت شود هم فروشنده و هم مشتری با رضایت قلبی خرید و فروش می کنند.

بنابراین راست و حسینی معامله کنید.

طراحی سایت

راهکار سوم: طراحی سایت

برای اینکه در قله فروش بایستید باید ابتدا در جایی قرار بگیرید که عمده مشتریان در آن مکان و فضا قرار داشته باشند. به نظر شما مکانی که الان عمده ی مشتریان در آنجا حضور دارند چه مکانی است؟

ایول الله.. درست گفتی.

در حال حاضر و در دنیای مدرن، اینترنت تنها مکانیست که مشتریان بسیاری از سرتاسر دنیا در آن حضور دارند. برای فروش بیشتر در هر کسب و کاری که هستی مجبوری در چنین فضایی حضوری فعال داشته باشی تا بهتر و بیشتر دیده شوی.

برای طراحی سایت و اینکه چجوری سایت طراحی کنی و به چه شرکتی برای طراحی سایت مراجعه کنی در مطالب دیگر توضیح کامل داده ام برای خواندن مطالب مورد نظر کافیست اینجا را کلیک کنی.

اما خب به طور مختصر میگویم که با شرکتی شروع به کار کن که تجربه ی کافی و نمونه کارهای قبلی داشته باشد.

یکی دیگه از ویژگی های چنین شرکتی سرعت کار بالا و به موقع تحویل دادن کار است.

یه چیزی رو یادتون باشه:

همیشه بهترین در قیمت نیست. من خودم اگر برای خرید لباس وارد مغازه ای بشم و از لباسی خوشم بیاد و مورد پسندم باشه تنها مانعی که میتونه باعث بشه اونو نخرم جنس و کیفیت محصول هست نه قیمتش..

پس همیشه قیمت ملاک نیست. ارزان بودن و یا گران بودن محصولی هیچگاه باعث فروش بیشتر و یا کاهش فروش و مشتری نخواهد شد.

شاید مثلا فروشگاهی ارزان قیمت برای چند روزی مشتری داشته باشد اما این مشتری ها دائمی نخواهند بود و هیچ گاه به صورت عمده و در حجم بالا و به طور مکرر از شما خرید نخواهند کرد.

برای اینکه در قله ی فروش بایستید ملاکهای دیگری هستند که از قیمت مهمترند. نمیگم قیمت تاثیری نداره نه.!

بلکه حرف من اینه، چیزهای دیگه ای هستند که اگر رعایت شوند حتی محصول شما اگر گران هم باشد باز فروش بسیاری خواهید داشت.

قیمت

پس قیمت را در اولویت های بعدی خود قرار دهید.

طراحی سایت را برای محصول و یا خدمات خودتون حتما داشته باشید و اگر هم الان که دارید این مطالب رو می خونید و برای حرفه ی خودتون سایت دارید باید بهتون بگم که یکی از برندگان امروز دنیای رقابت شما هستید.

اما غافل نشید و هر از گاهی سایت خودتون رو به روز رسانی کنید. مطالب روی آن بذارید و تولید محتوا کنید تا گوگل سایت شما رو در صفحه اول خودش بیاره و همونجا نگه داره این باعث زیاد دیده شدن میشه.

کسانی هم که هنوز سایتی ندارند پس هرچه زودتر برای طراحی سایت اقدام کنند.

شرکت آبتین استار تمام این کارها رو به راحتی براتون انجام میده و شما بدون هیچ گونه دغدغه ای فقط میتونید به مشتری های خودتون برسید و فروش عالی داشته باشید فقط کافیست طراحی سایت خودتون رو به ما بسپارید.

برای سفارش و مشاوره رایگان حتما با ما در تماس باشید. همچنین نظرات خودتون رو در قسمت پایین همین صفحه میتونید برامون ارسال کنید، باعث دلگرمی ماست..

علی اصغر خانی
0
برچسب ها

ارسال دیدگاه