طراحی سایت در کرج :

طراحی سایت در کرج احتمالا عبارتی است که در گوگل جست جو کرده اید تا به این صفحه رسیده اید پس شما کاربر گرامی به دنبال یک طراح سایت حرفه ای هستید تا کار طراحی سایت خودتون را به اون بسپارید اگر درست است ادامه این متن را بخوانید .

در این مقاله میخواهم بهترین روش های  همکاری با طراحان سایت را برای شما بیان کنم به گونه ای که دیگه بدون هیچ مشکلی و با خیال کاملا راحت طراحی سایت خود را شروع کنید و بدونید که به چه کسی باید طراحی سایت خود را بسپارید .

البته اگر عجله دارید و میخواید فقط سایتتون را سریع طراحی کنید با من تماس بگیرید و در غیر اینصورت ادامه مقاله را بخوانید : تماس با من : 09178522925

خب در اینجا ابتدا به این موضوع میپردازیم روش های یافتن طراح سایت در کرج (و بقیه جاها )  و همکاری با طراحان سایت چگونه است .

سپس به این موضوع میپردازیم که چگونه بهترین طراح سایت را انتخاب کنیم و بعد از ان نحوه بستن قرار داد و پرداخت صحیح را بررسی میکنیم که بتونیم بهترین خروجی را داشته باشیم و یک سایت حرفه ای تحویل بگیریم با من همراه باشید.

در ادامه در مورد قیمت طراحی سایت در کرج نیز صحبت خواهیم کرد.

چگونه طراح سایت حرفه ای را بیابیم 

پیدا کردن طراح سایت یا یک شرکت طراحی سایت معتبر در ظاهر کار ساده ای است اما وقتی در بطن کار قرار میگیرید میبینید که سختی های خودش را دارد چندین روش برای یافتن یک طراح سایت وجود دارد اما اینکه چطور متوجه بشیم طراح سایت ما حرفه ای است و میتوانیم به او اعتماد کنیم یا نه بحث اصلی ما را در این مطلب تشکیل میدهد .

به این نکته هم توجه کنید که در دنیای امروز و با وجود اینترنت اصلا مهم نیست که طراح سایت شما کجا باشد کرج باشد یا تهران یا اصفهان یا جنوب و شمال و حتی خارج از کشور مهم این است که شما با روش درست اون را پیدا کنید ارزیابی کنید و باهاش کار کنید که در ادامه بهتون یاد میدم .

در زیر تعدادی از روش هایی که میتوانید یک برنامه نویس و یا طراح سایت را پیدا کنید برای شما لیست میکنم

  1. جست جو در گوگل
  2. آگهی های دیوار 
  3. معرفی دوست و آشنا
  4. اینستاگرام
  5. لینک دین
  6. سایت های فریلنسری  مانند پونیشا
  7. ثبت آگهی در سایت های استخدامی مانند جاب اینجا

خب پس از اینکه از هر کدام از این روش ها تونستیم شماره تعداد زیادی طراح سایت را بیرون بیاریم این موضوع و مسئله برای ما به وجود میاد که چگونه تشخیص دهیم این طراح سایت حرفه ای است و باید کارمان را به او بسپاریم .

 

انتخاب بهترین طراح سایت

طراحان سایت حرفه ای و یا شرکت طراحی سایت حرفه ای همگی یک سری مشخصات دارند که تقریبا یک سان است در زیر تعدادی را نام میبرم و توضیح کوتاهی در مورد هر یک از انها میدهم تا پس از انکه وجود این مشخصات در طراح های خود بررسی کردید و تصمیم گرفتید با چه کسی کار کنید سپس در قسمت بعدی بررسی کنیم که چگونه با طراح سایت خود کار کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید .

  1. آنها به صورت کامل به شما گوش میدهند تا نیاز شما را درک بکنند .
  2. در مورد پروژه شما سوال میپرسند و سعی میکنند جزئیات را درک کنند .
  3. در چواب اکثر سوال ها پاسخ انها جمله : بستگی دارد ، باید بررسی بشود و مانند اینها است
  4. قبل از قیمت دادن و زمان دادن جهت انجام پروژه از شما جزئیات پروژه را میخواهند تا بتوانند تصمیم دقیق بگیرند .
  5. این طراحان سایت نمونه کارهای قوی و قابل دفاع زیادی دارند حداقل سه نمونه کار قوی باید داشته باشند .

خب پس از اینکه این پنج مورد را بررسی کنیم تقریبا تعداد زیادی از طراح ها از لیست ما حذف میشوند و ادم های انگشت شماری میمونند و حالا نوبت پیشنهاد کار هست و اینکه با چه روشی باید قرار داد ببندید و کار را پیش ببرید .

 

نحوه بستن قرار داد طراحی سایت

از بهترین روش های بستن قرار داد طراحی سایت این است که تمام امکاناتی که لازم دارید را مکتوب کنید سپس موارد را به چهار قسمت تقسیم کنید و قرار دادی چهار قسمته با چهار قسط پرداخت با برنامه نویس ببندید به این صورت که پرداخت اولیه را انجام دهید و او قسمت اول کار را انجام دهد و پس از انجام قسمت اول سپس پرداخت دوم و قسمت دوم و به همین ترتیب ….

این روش مزایای خودش را دارد اولین مزیت این است که اگر خدای نکرده گیر ادم های طراح نما و بی وجدان افتادید مقدار کمی از پول خود را از دست خواهید داد .

دومین مزیت این است که اکثر وقت ها بعد از طراحی قسمت های اولیه نیاز های جدید ایجاد میشود یا بعضی از موارد قبلی که زیاد شفاف نبودن شفاف تر میشوند و طراح و مشتری میتواند بر روی یک چیز مشخص تر و عینی تر کار بکنند .

زمان قرار داد را حتما مشخص کنید و حتما مشخص کنید که در صورت عبور از زمان با چه شرایطی چگونه و به چه شکل هر دو طرف باید عمل کنند مثلا اگر جریمه باید پرداخت شود تاریخ دقیق مقدار دقیق جریمه و نحوه پرداخت و یا اگر قرار داد را میخواهید فسخ کنید شرایطش چیست مثلا چند درصد از مبلغ را در چه شرایطی چه کسی به چه کسی باید برگرداند پرداخت کند و …

اگر در مورد پرداخت پول و همچنین قیمت طراحی سایت در کرج نگران هستید و اعتماد کافی ندارید میتوانید از سیستم های فریلنسری و پرداخت امن مانند پونیشا استفاده کنید و مبلغ خود را به صورت امانت به سایت میسپارید و پس از انجام کامل کار مبلغ را برای برنامه نویس آزاد میکنید و در غیر اینصورت وارد پروسه داوری میشوید و پس از داوری حق به حق دار خواهد رسید .

سیستم های فریلنسری دوتا مزیت مهم برای شما دارد اول اینکه با استفاده از این سیستم ها میتوانید قیمت های مختلف از افراد مختلف بگیرید و سپس تصمیم بگیرید دوم اینکه با قابلیت پرداخت امن که برای شما ایجاد کرده اند خیالتان از بابت پرداخت هزینه و دریافت کار راحت است .

تیم آبتین استار برای راحتی شما مشتری عزیز تمامی روش های قرار داد – استفاده از سایت فریلنسری و … را فراهم کرده است و میتوانید با خیال راحت برای طراحی سایت خود به ما مراجعه کنید . به ادامه متن بپردازید برای شما مطالب ویژه ای را تهیه کرده ایم .

نتیجه گیری و جمع بندی این قسمت

  1. تمامی امکاناتی که لازم دارید را مکتوب کنید .
  2. مواردی که باید در قرار داد انجام شود را به سه یا چهار بخش تنظیم کنید و برای هر بخش مبلغ جدا گانه در قرار داد تعریف کنید .
  3. دستمزد طراح سایت را قسمت به قسمت پرداخت کنید .
  4. در قرار داد تمامی موارد و استثنا ها شرایط فسخ زمان قرار داد مبلغ نحوه پرداخت و حتی شماره حساب را ذکر کنید .

من به شما قول میدهم با رعایت این اصول میتوانید یک پروژه موفق طراحی سایت داشته باشید .

در ادامه درباره یک سایت حرفه ای و ویژگی های اون صحبت کردم . اون قسمت را هم مطالعه کنید تا با اگهی کامل برای سفارش طراحی سایت اقدام کنید .

آبتین استار با بهترین تیم طراحان وبسایت در کرج ، بهترین شرکت طراحی وب، طراح بهترین سایتهای شرکتی و فروشگاهی و اپلیکیشن های حرفه ای در سطح کشور است.

راه کار ما برای موفقیت ، طراحی سایت به صورت حرفه ای است.

تجارت شما می تواند تا بی کران ها گسترش پیدا کند و این یعنی بزرگ شدن برند شما، افزایش مشتری و در نتیجه افزایش فروش

به خاطر همین است که ما همیشه به شما گفته ایم که بهترین و حرفه ای ترین وبسایت را برای کسب و کار خود طراحی کنید و برای این امر لازم است تا به بهترین شرکت ها و با تجربه ترین آن ها همکاری کنید .

بهترین سایت را از نظر طراحی و گرافیک طراحی کنید تا هم از نظر کاربران خاص به نظر بیاید هم از نظر گوگل .

زیرا زمانی که گوگل تشخیص دهد سایت شما از نظر کاربران بسیار جذاب است و بازدید کننده ی بیشتری دارد سایت شما را در صفحه اول می آورد و این یعنی مراجعه کننده بیشتر و در نتیجه افزایش مشتری .

اگر یک وب سایت حرفه ای طراحی کردید حتما منتظر بازخوردهای عالی باشید!

 

باید یک طراحی عالی داشته باشید تا کسب و کار خود را متحول کنید.

یک وبسایت حرفه ای باید چه ویژگی هایی داشته باشد ؟

6 شش ویژگی سایت عالی و با کیفیت

تعامل با مخاطبان

تعامل با مخاطبان یعنی جلب اعتماد کاربران اینترنتی. جلب اعتماد کاربران می تواند برای شما افزایش مشتری و فروش را به همراه داشته باشد. آبتین استار با ارائه خدمات ویژه در زمینه طراحی وبسایت در شهر کرج به دنبال موفقیت بیزینس شما و رساندن شما به اهداف برندتان است.

سرویس آنلاین

ارائه خدمات آنلاین امروزه به یکی از پر طرفدارترین راهکارها برای ارائه سرویس به مخاطبان بیشتر است. وبسایت یکی از بهترین ابزار جهت افزایش مشتری است زیرا 24 ساعته در اختیار عموم قرار دارد و خدمت رساتی می کند و این یعنی یک امتیاز عالی برای هر کسبو  کار .

شما به جز اینترنت کدام بستر تبلیغاتی را سراغ دارید که بتواند بازاری بی نهایت و بدون مرز و ساعت را به شما معرفی کند؟

تجارت جهانی ۲۴ ساعته

وقتی وب سایت داشته باشید، یعنی دفتری دارید که ۲۴ ساعته بازه و همه مشتریان می توانند در هر زمانی که میخواهند به دفتر شما بیایند و از خدمات یا محصولات شما دیدن کنند!

خرید کنند و یا نظراتشون رو با شما در میان بگذارند.

پس داشتن وبسایت حرفه ای بهترین گزینه برای پیشرفت کسب و کار شما باشد آن هم در کمترین زمان .

فروش اینترنتی

شما می توانید یک فروشگاه اینترنتی طراحی و راه اندازی کنید و محصولات خود را با تعیین استراتژی درست بفروشید!

البته در طراحی سایت های فروشگاهی باید نکاتی را رعایت کنید که مخاطبی که در سایت شما وارد می شود اعتمادش جلب و حضورش منجر به خرید از سایت فروشگاهی شما بشود مثل :.

تصاویر و ویدیوهای با کیفیت

توضیحات کامل برای هر محصول

تماد اعتماد الکترونیک

قرار دادن نظرات مشتریان مختلف در رابطه با یک محصول خاص

قرار دادن شماره تماس در صفحه اصلی

و . . .

 

افزایش مشتری و درآمد

اگر به دنبال افزایش فروش و مشتری هستید باید سایت داشته باشید. اگر سایت دارید و به این موضوع نرسیدید حتما باید محتوا های جدید بر روی سایت منتشر کنید و یا محتواهای قبلی را به روز رسانی کنید . تیم آبتین استار بهترین راهکارهای تبلیغاتی و فروش را برای افزایش مشتری و فروش به شما ارائه می دهد .

 

صرفه جویی در زمان و هزینه

اگر میخواهید با کمترین هزینه و به بهترین شکل، به جمعیت بیشتری برند خود را معرفی کنید اولین گزینه تان چه بود ؟

تبلیغات اینترنتی! برای شروع باید یک پایگاه قوی برای خود داشته باشید تا شما را به بهترین شکل معرفی کند ، که آن سایت شماست . یه این ترتیب براحتی و با کمترین هزینه برند می شوید!

بهترین شرکت طراحی وب سایت در کرج

بهترین شرکت طراحی وب سایت در کرج دو عدد همکار در حال بحث

ما قصد داریم با تیم دپارتمان طراحی سایت مجموعه آبتین استار ، بیزینس های واقع در استان البرز را در اینترنت به بهترین شکل ممکن معرفی کنیم.

طراحی سایت در کرج به صورت حرفه ای با قیمت های مناسب و پشتیبانی یکساله، بهترین سایت را در کرج داشته باشید. طراحی وب سایت حرفه ای و خلاقانه در استان البرز و شهر کرج برای کلیه کسب و کارهای این استان با تخفیفات ویژه و کیفیت عالی را با آبتین استار تجربه کنید.

طراحی سایت

بودن در صفحات اول گوگل را با آبتین استار تجربه کنید. دپارتمان تبلیغات و سئو شرکت آبتین استار با ارائه خدمات ویژه در خصوص بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو می کوشد بهترین راهکارهای پیشرفت در نتایج را برای مشتریان خود ارائه دهد. در همین راستا مجموعه آبتین استار با داشتن نمونه کارهای فراوان در این زمینه سعی دارد بهترین رویکردهای سئو را به شما ارائه دهد.

خدمات سئو در کرج و استان البرز برای کسب و کارهای حاضر در این استان با خدمات ویژه و قیمت های مناسب ارائه می شود .

اگر شما هم جزئی از شرکتها و کسب و کارهای داخل استان البرز و کرج هستید می توانید با تماس با شرکت آبتین استار از خدمات سئو سایت در کرج و همچنین طراحی سایت در کرج بهره مند شوید.

چرا باید سایت طراحی کنم ؟

اینترنت یک بستر بسیار قوی برای کسب و کار های کوچک و بزرگ است که به راحتی می توانید در این فضا قرار بگیرید و با استراتژی خوب تبلیغاتی و تولید محتوای قوی به زودی به یک برند آشنا تبدیل شوید زیرا حضور در بستر اینترنت می تواند شما را به اهدافتان نزدیک کند .

زیاد دیده شدن یعنی مشتری بیشتر و در نتیجه فروش بیشتر

بهترین و پربازدید ترین سایت ایرانی

بهترین سایت برای من چیست ؟

بهترین سایت ، سایتی است که بتواند شما را به درستی و به خوبی معرفی کند و آنقدر حرفه ای باشد که در زمان کم و با هزینه ی اندک شما را به یک برند بزرگ و آشنا تبدیل کند .

یکی از بهترین شاخصه های انتخاب یک شرکت طراحی سایت در کرج این است که شما باید ببینید شرکت مورد نظر بیشتر به دنبال برطرف سازی نیاز شماست، یا به دنبال رساندن شما به اهدافتان! این دو کاملا متفاوت است.

چرا باید یک سایت حرفه ای داشته باشیم ؟

با پیشرفت روز افزون دنیای تکنولوژی و مخصوصا تکنولوژی های مرتبط با طراحی وب سایت ، دیگر فقط داشتن یک سایت و حضور در اینترنت برای یک کسب و کار کافی نیست! شما باید دیده شوید و البته مهم تر از آن باید خـــــوب دیده شوید!

دیگر داشتن یک وبسایت معمولی کافی نیست! شما باید یک وبسایت خلاقانه داشته باشید.

خلاقانه یعنی چه؟ یک وب سایت خلاقانه باید ظاهری یونیک (یکتا و منحصر به فرد) داشته باشد. تصاویری یونیک داشته باشد. رنگ بندی درست داشته باشد. المان های گرافیکی معقول و چشم نواز داشته باشد! تا چه شود؟ اگر اینها را داشته باشد نرخ تبدیل بازدیدکننده به مشتری در وبسایت بالا می رود و این یعنی اصل موفقیت در طراحی سایت!

جهت سفارش می توانید با ما در ارتباط باشید البته یک مژده هم به شما عزیزان بدهم و آن این که اگر از طریق پیج اینستاگرام با ما ارتباط بگیرید و سفارش دهید 10 درصد تخفیف برای شما درنظر گرفته شده است پس حتما ما را در صفحه اینستاگرام دنبال کنید.

صفحه ای اینستاگرام ما به آدرس :

abtinstar_co@

 

طراحی سایت شرکتی در کرج

طراحی سایت شرکتی در کرج یکی از خدمات تیم آبتین استار است .

ویژگی ها و خدماتی که طراحی سایت شرکتی به شما ارائه میدهد عبارت است از

  1. معرفی شما و شرکت شما در سطح جهانی و بین المللی.
  2. آگهی از برند و باعث میشود شما برای مشتریانتان بیشتر شناخته شوید.
  3. مشتریان شما میتوانند شما را راحت تر پیدا کنند.
  4. خرید راحت تر مشتریان از شما به صورت آنلاین.
  5. ثبت درخواست انجام پروژه مشتریان به صورت آنلاین.
  6. میتوانید با سرعت بسیار بیشتری فروش ها و مشتریان خود را مدیریت کنید.
  7. در سایت شرکتی میتوانید نمونه کار ها و پروژه های انجام شده خود را در معرض دید مشتریان بالقوه خود قرار دهید.
  8. میتوانید با طراحی یک سایت زیبا و چشم نواز برندینگ خود را ارتقا ببخشید.
  9. و صد ها ویژگی دیگر که میتوانید با طراحی سایت شرکت به دست آورید .

 

طراحی سایت فروشگاهی در کرج

طراحی سایت فروشگاهی در کرج امکان زیاد و وسیعی را در اختیار شما قرار خواهد داد .

در زیر تعدادی از امکانات و مواردی که میتوانید با طراحی یک سایت فروشگاهی حرفه ای در اختیار داشته باشید را برای شما لیست میکنم .

  • توانایی فروش آنلاین محصولات
  • توانایی فروش به تعداد زیادی از مشتریان به صورت همزمان
  • توانایی اتصال پنل پیامکی به وب سایت و اطلاع به مشتریان از مرحله ارسال سفارش به انها
  • توانایی قرار دادن گالری تصاویر محصولات به صورت کامل
  • میتوانید برای هر محصول یک یا چند ویدیو توضیحات قرار دهید
  • توانایی کامنت گذاشتن مشتریان برای محصولات خریداری شده
  • مشتریان میتوانند نظر خود را برای محصولاتی که خریده اند و استفاده کرده اند قرار دهند و امتیاز خود را برای هر محصول ثبت کنند .
  • میتوانید تخفیف های دوره ای برای مشتریان لحاظ کنید
  • میتوانید یک باشگاه مشتریان راه اندازی کنید و به مشتریانی با شرایط خاص تخفیف هایی را هدیه کنید .
  • میتوانید اطلاعات جامع و کاملی از مشتریان خود داشته باشید و سریعا مشتریان خود را جست جو و بررسی کنید .
  • با سفارش سایت فروشگاهی از آبتین استار افزونه مدیریت سفارشات و مشتریان ووکامرس نیز به صورت رایگان به شما هدیه میشود .

 

علی اصغر خانی
1
برچسب ها

ارسال دیدگاه

لیست نظرات