هزینه طراحی سایت تک صفحه ای

هزینه طراحی سایت تک صفحه ای به موارد مختلفی بستگی دارد و از 3 میلیون تومان شروع میشود ( قالب آماده به همراه هاست و دامین ) و میتواند تا حتی 20 یا سی میلیون تومان ( قالب اختصاصی ) نیز متفاوت باشد . در زیر عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت یک صفحه ای را بررسی میکنیم.

 

استفاده از قالب های آماده یا اختصاصی

شما میتوانید برای طراحی سایت تک صفحه ای خود از قالب های آماده ای که قبلا طراحی شده استفاده کنید و در این صورت فقط باید هزینه خرید قالب را بپردازید. و یک قالب مناسب انتخاب کنید. اما اگر نیاز داشته باشید یا بخواهید یک قالب اختصاصی کاملا جدید برای شما طراحی شود بسته به پیچیدگی و سادگی قالبی که میخواهید هزینه طراحی تغییر میکند و هر چه قالب زیبا تر و پیچیده تر باشد طبیعتا قیمت بالاتر میرود .

 

امکانات درخواستی

یک سایت تک صفحه ای میتواند از ارزان ترین حالت یعنی یک هاست کوچک یک دامنه ای ار و یک صفحه خیلی ساده html با تعدادی متن و پاراگراف شروع شود . و تا یک وب سایت تک صفحه ای حرفه ای شامل گالری ویدیو پادکست پنل مدیریت فرم دریافت اطلاعات ایجاد شود . تمامی پارامتر ها و امکاناتی که برای سایت درخواست میکنید میتواند در قیمت وب سایت تاثیر داشته باشد . در ادامه امکانات معمول یک سایت یک صفحه ای را نام میبریم و بررسی میکنیم .

 

هاست و دامنه

اینکه چه دامنه و چه هاستی را برای وب سایت خود انتخاب کنیم میتواند در قیمت تاثیر داشته باشد برای سایت تک صفحه ای نیاز به هاست گران قیمت یا سنگین نداریم اما همیشه استثنا هم وجود دارد .

 

تاثیر طرح و گرافیک سایت بر قیمت

هر چه سایت تک صفحه ای شما ساده تر باشد قیمت ان ارزان تر است و هر چه گرافیکی تر و به زبان عامیانه خشکل تر باشد برای طراحی نیاز هست که زمان بیشتری گذاشته بشود و طبیعتا قیمت سایت بیشتر میشود .

 

پنل مدیریتی

گاهی اوقات سایت های تک صفحه ای به اندازه ای ساده هستند که اصلا پنل مدیریتی برای انها نوشته نمیشود و گاهی اوقات هم مثلا فرم های جمع آوری اطلاعات قرار دادن تصاویر ویدیو ها و … نیاز به یک پنل مدیریتی دارد و هر چه امکانات این پنل بیشتر باشد و پیچیده تر باشد قیمت افزایش میابد .

 

طراحی سایت تک صفحه ای چیست ؟

طراحی سایت تک صفحه ای یک نوع از روش های طراحی سایت است . در این روش شما به جای اینکه چندین صفحه برای وب سایت خود و مطالب آن داشته باشید تمامی مطالب و محتوای وب سایت خود را در یک صفحه و معمولا صفحه اصلی دامنه سایت خود جمع آوری میکنید و با استفاده از یک قالب html به نمایش میگذارید . تا اخر این مقاله همراه باشید موضوعات بسیار جالبی را مطرح کرده ام و درموردش توضیح دادم .

 

کاربرد سایت تک صفحه ای ؟

کاربرد سایت های تک صفحه ای بسیار متفاوت میباشد . اما معمولا از این سایت ها به عنوان صفحات فرود معرفی یک تک محصول یا چند محصول محدود استفاده میشود . اکثر مواقع از سایت های یک صفحه ای برای ایجاد سایت رزومه و معرفی یک شخص و سایت شخصی استفاده میشود . در زیر کاربرد های سایت تک صفحه ای را لیست کرده ام .

  1. صفحات فرود
  2. فروش و معرفی یک یا چند محصول محدود
  3. معرفی یک خدمت خاص
  4. یک صفحه تک وب که در آن یک سرویس خاص مثلا ( اپلود عکس ) ارائه میشود .
  5. یک صفحه که رزومه و نمونه کار های یک شخص را نمایش میدهد .
  6. یک صفحه نظر سنجی
  7. یک صفحه که میتواند اطلاعات کاربران را جمع اوری کند .
  8. یک صفحه جهت آموزش یک مسئله خاص و ….

پس با توجه به موضوع هر فرد هر سازمان و شخص با توجه به نیاز خودش و استراتژی های خودش میتواند یک وب سایت یک صفحه ای داشته باشد . تا اخر این مقاله همراه من باشید .

امکانات سایت تک صفحه ای آبتین استار

برای یک سایت تک صفحه ای امکانات بیشماری را میتوانیم قرار دهیم در لیست زیر تعدادی از امکانات معمول که برای سایت های یک صفحه ای استفاده میشود را برای شما معرفی میکنم .

  1. آموزش رایگان کار با سایت ( توسط کارشناسان آبتین استار )
  2. معرفی صاحب سایت
  3. درباره ما
  4. تماس با ما
  5. فرم تماس با ما
  6. فرم دریافت اطلاعات از کاربر
  7. نمایش دهنده نقشه
  8. نمایش دهنده تصاویر
  9. گالری تصاویر
  10. نمایش ویدیو
  11. نمایش پادکست
  12. نمایش تصویر پروفایل
  13. معرفی محصول
  14. شبکه های اجتماعی
  15. و دیگر امکاناتی که کاربر بخواهد

 

چرا سایت تک صفحه ای ؟

در مورد این موضوع که چرا یک شخص یا سازمان تصمیم میگیرد از سایت تک صفحه ای استفاده کند دلایل متفاوتی وجود دارد از جمله :

1- کم هزینه بودن : سایت های تک صفحه ای نسبت به سایت های چند صفحه ای هزینه کمتری دارند.

2- نیاز آنها با یک صفحه برطرف میشود : گاهی اوقات فقط داشتن یک صفحه وب نیاز ما را برطرف میکند پس علتی ندارد که هزینه مالی و زمانی بیشتری برای یک وب سایت کامل انجام دهیم . مثلا وقتی میخواهیم یک محصول را معرفی کنیم یا یک خدمت یا اینکه فقط نیاز داریم رزومه خود را در معرض نمایش قرار دهیم نیاز به یک وب سایت کامل نداریم .

3- وب سایت ما برای مدت محدودی قرار هست که کار کند فرض کنید قرار است یک جشنواره برگزار کنیم و نیاز داریم برای جشنواره یک صفحه ثبت نام داشته باشیم و بعد از جشنواره دیگه این صفحه و این سایت به درد ما نمیخوره و کاری باهاش نداریم .

4- سیاست ساده نگه داشتن و کوچک نگه داشتن یکی از سیاست های شرکت ها میباشد و میخواهند با بیشترین سادگی و کوچکی و کمترین هزینه ها به مقصود خود برسند ( معرفی یک محصول برند – شخص و … ) .

5- افزایش سرعت سایت : وقتی سایت تک صفحه ای طراحی میکنیم از لود کردن بسیاری از فایل های اضافی راحت میشویم و سرعت سایت به شدت افزایش میابد .

6- طراحی سریع و تحویل سریع : واقعا یکی از سریع ترین راه و روش ها برای داشتن یک سایت طراحی یک سایت تک صفحه ای است

7- تجربه کاربری : چون در سایت تک صفحه ای همه موراد در یک صفحه قرار دارد تجربه کاربر در استفاده از سایت بسیار خوشایند تر میشود و کاربر سریعا به خواسته خودش میرسد .

8- نرخ تبدیل : در سایتهای تک صفحه ای، همه چیز در یک صفحه قرار دارد که CTA هم بخشی از آن است؛ همین موضوع باعث می‌شود تا نرخ تبدیل مینی سایتها نسبت به سایت چند صفحه ای چند برابر باشد.( منبع : ویرگول )

 

نمونه های سایت تک صفحه ای

در زیر تصویر تعدادی از سایت های تک صفحه ای را برای شما لیست کرده ام

 

قیمت سایت تک صفحه ای با قالب اختصاصی

قیمت سایت تک صفحه ای با قالب اختصاصی از حداقل 7 میلیون تومان شروع میشود .

 

قیمت سایت تک صفحه ای با قالب آماده

قیمت سایت تک صفحه ای با قالب آماده از 3 میلیون تومان شروع میشود .

 

تفاوت سایت تک صفحه ای با سایر سایت ها

  1. سایت های تک صفحه ای فقط یک صفحه دارند و صفحات داخلی دیگر ندارند .
  2. در سئو سایت های تک صفحه ای بیشتر باید بر روی سئو خارجی و بک لینک متمرکز بود اما در سایت های معمولی باید بیشتر بر روی سئو داخلی و محتوا کار شود .
  3. سایت های یک صفحه ای به شدت ارزان تر هستند .
  4. زمان طراحی سایت های تک صفحه ای بسیار کوتاه تر است .
  5. قیمت سایت های معمولی بسیار بیشتر از سایت های یک صفحه است .
  6. سرعت بارگزاری سایت های تک صفحه ای بسیار زیاد است .
  7. در سایت های یک صفحه ای تمام محتوا در یک صفحه قرار میگیرد .
  8. سایت های معمولی صفحات دسته بندی ها صفحات تگ و … دارند اما سایت های یک صفحه ای ندارند .

 

مزایای طراحی سایت تک صفحه ای

  • سرعت زیاد
  • قیمت ارزان
  • راه اندازی سریع
  • سادگی
  • تجربه کاربری خوب

 

معایب سایت تک صفحه ای

  • سئو برای سایت های تک صفحه ای سخت است .
  • نمیتوانیم محتوای زیادی تولید کنیم .

 

نحوه سفارش سایت تک صفحه ای

برای سفارش طراحی سایت تک صفحه ای کافی است با آبتین استار تماس بگیرید .

موبایل : 09178522925 – در صورت عدم پاسخگویی پیامک دهید با شما تماس گرفته میشود .

 

مراحل ساخت وب سایت تک صفحه ای

ساخت وب سایت تک صفحه ای چند مرحله به شرح زیر دارد

  1. جلسه با مشتری و دریافت نیاز ها و خواسته های شما .
  2. اگر نیاز به قالب اختصاصی باشد ابتدا وایر فریم ( ظاهر قالب در نرم افزار های گرافیکی ) طراحی میشود .
  3. پس از تایید شما کارفرمای گرامی وایر فریم تبدیل به کد میشود .
  4. اگر نیاز به پنل مدیریت باشد پنل نیز طراحی شده و در اختیار شما قرار میگیرد .

 

سایت تک صفحه ای وردپرس

اگر نمیدونید وردپرس چیست بخونید . وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا هست و به راحتی میشود با آن یک سایت تک صفحه ای با پنل مدیریت وردپرس بسازیم و وقتی که صفحات دیگر را نسازیم و فقط صفحه ایندکس داشته باشیم وب سایت ما یک صفحه ای میشود . اما جهت داشتن ظاهر زیبا و قالب خشکل و حرفه ای نیاز دارید که با یک برنامه نویس همکاری کنید تا وب سایت شما را به بهترین شکل ممکن طراحی کند .

 

سایت تک صفحه ای html

به سایتی که فقط با کد های اچ تی ام ال و سی اس اس ساده ایجاد میشود و فقط یک صفحه است سایت تک صفحه ای html میگوییم .

اگر فقط نیاز به یک صفحه اطلاع رسانی دارید که قرار نیست متن آن تغییر کند یک صفحه html ساده کار شما را راه میندازه . برای طراحی این صفحه اچی تی ام ال نیاز دارید که با یک طراح سایت تماس بگیرید تا اینکار را برای شما انجام دهد . آبتین استار این کار را برای شما انجام میدهد . 09178522925

 

سایت تک صفحه ای اختصاصی ( کد نویسی )

گاهی اوقات یک سایت تک صفحه ای با امکانات پیچیده لازم دارید که هم نیاز دارد قالب اختصاصی برای آن طراح شود و هم پردازش های خاصی روی دیتا های ورودی و بقیه موارد انجام شود در این حالت نیاز دارید با یکی از زبان های برنامه نویسی مثل php یا پایتون صفحه شما برنامه نویسی و کد نویسی شود . آبتین استار این کار را برای شما انجام میدهد .

 

امیررضا مولودی
0
برچسب ها

ارسال دیدگاه