نمونه کار فروشگاه اینترنتی موبایل

با سلام خدمت همه ی دوستان و مشتریان عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه امروز با یک نمونه کار وبسایت فروشگاهی خدمتتون رسیدیم امیدوارم که از این ویدیوی نمونه کار حرفه ای و زیبای ما لذت ببرید . برای آشنایی بیشتر با روند کاری ما حتما ویدیو را تا انتها تماشا بفرمایید.

این هم یک نمونه کار وبسایت فروشگاهی حرفه ای و کاملا زیبا و شکیل که گفتم. با کلی آپشن و امکانات خاص.

والا خودم زمانی که پروژه به پایان رسید و وبسایت نهایی رو دیدم خیلی خوشحال شدم تمام جزئیات سرجای خودشان قرار گرفته بودند و همین باعث زیبایی کار شد.
تووی این ویدیو تمام زوایا و امکانات یک سایت فروشگاهی حرفه ای را با هم دیگه بررسی می کنیم. امیدوارم که از این ویدیو لذت ببرید.
یک فروشگاه اینترنتی که تیم آبتین استار در زمان مناسب و با قیمت بسیار عالی برای مشتری عزیز طراحی کرده است که خوشبختانه باعث رضایت مشتری عزیزمان می باشد.
جهت سفارش می توانید با ما در ارتباط باشید.

دوستان برای اطلاع بیشتر  سایت فروشگاهی را بخوانید.

شرکت آبتین استار با سابقه ای درخشان و نزدیک به 10 سال فعالیت در زمینه طراحی وبسایت های فروشگاهی ، شرکتی ، شخصی ، اپلیکیشن و آی سی وی برای خدمت به مردم عزیز ایران آماده است.

ما تمام سعی خود را می کنیم تا بهترین ها و با کیفیت ترین ها را در کمترین زمان و با قیمت های مناسب به دست افراد دارای کار و حرفه برسانیم تا روز به روز شاهد پیشرفت و فروش بیشتر آنان باشیم.

با خوشحالی مردم عزیز ما نیز افتخار می کنیم که توانسته ایم قدمی برای این عزیزان برداریم.

علاوه بر کیفیت و قیمت مناسب برای هر پروژه سعی کرده ایم آموزش های رایگان برای کار با وبسایت و همچنین فروش در اختیار افراد قرار دهیم تا اشکالی در روند کار چه در زمینه وبسایت و چه در زمینه ی فروش برایشان پیش نیاید.

همیشه به تمام مشتریان عزیز گفته ایم که تا اولین فروش شما ما در کنارتان هستیم و شما را راهنمایی میکنیم تا فروش عالی را تجربه کنید.

علی اصغر خانی
4
برچسب ها

ارسال دیدگاه

لیست نظرات

    • به این معنی که از زمان مرحله اول یعنی طراحی وایر فریم تا مراحل اخر کار که سئو و بازاریابی میباشد به عنوان مشاور امین در خدمت مشتری هستیم و به او مشاوره و راهکار های علمی و عملی را آموزش خواهیم دا د.

    • از منوی وب سایت بر روی تعرفه طراحی سایت کلیک کنید کلیه توضیحات به صورت کامل و شفاف برای شما اورده شده است