یک صفحه وب ساده سریع و ارزان

سلام با یه حال خوب اومدیم خدمت شما ، امیدوارم که حال شما هم عالی باشه امروز می خواهیم در رابطه با یک صفحه وب ساده سریع و ارزان صحبت کنیم . و البته یک بمب خبر هم در انتهای این مقاله برای شما داریم که حتما مطالعه کنید .

آماده هستی تا با این صفحه آشنا بشی ؟

می خوای بدونی که کجای کسب و کارت ایراد داره که فروش نداری ؟

پس امروز رو با ما همراه باش تا تمام این مسائل و صحبت ها رو با همدیگه داشته باشیم .

unnamed

 

یک صفحه وب ساده :

توی دنیای امروز اکثر افراد به دنبال چیزی می گردند که به راحتی خودشون و یا کسب و کارشون رو به همه معرفی کنه و جوری پیش بره که دیده بشن شناخته شوند و به شهرت برسند .

امروز می خوام چیزی رو بهتون معرفی کنم که با هزینه ی بسیار اندک و سریع به همه ی رویاهات برسی . چیزی که باعث میشه رونقی در کسب و کارت اتفاق بیافته که فکرش رو هم نمی کردی و یا مهارتت و نام تو بر سر زبان ها بیافته به گونه ای که اکثر مردم تو رو بشناسند .

راه حلش پیش ما آبتین استاریا هست . تنها کاری که میتونه شما رو به همه این ها برسونه اینه که یک صفحه وب ساده سریع و ارزان بسازید .

حالا می گید این چیه ؟

الان بهتون می گم . . .

منظور ما از یک صفحه وب ساده سریع و ارزان همان icv یا صفحه ساز شخصی است که به راحتی و با کمترین هزینه و در زمان بسیار کم می توانید این صفحه را در اختیار داشته باشید و دیگر هزینه های گزافی را بابت طراحی سایت متحمل نشوید .

می توانید با تهیه ی این نوع وبسایت برای خود و یا محصول و یا حتی خدماتی که ارائه می دهید به راحتی فروش خود را چند برابر کنید و شناخته شوید .

شرکت آبتین استار در این راستا به شما دوستان عزیز مشاوره رایگان ارائه می دهد تا بهترین انتخاب ها را داشته باشید . برای سفارش و مشاوره رایگان می توانید به صفحه تماس با ما رفته و از این طریق با ما در ارتباط باشید .

98

 

Icv چیست ؟

آی سی وی یک وب سایت تک صفحه ای است که تمام امکانات یک سایت کامل را دارا می باشد و به خوبی می تواند شما را به دیگران معرفی کند . در کل یک وسیله ای حرفه ای است برای پیشرفت شما .

حالا یک نکته ی خیلی مهم :

با icv مطمئن باشید که خیلی راحت و سریع به درآمد خواهید رسید و همچنین کار کردن با آن و طریقه ی استفاده از آن بسیار راحت و آسان است و البته این را هم اضافه کنم که با توجه به درآمد و سودی که به دست می آوری هزینه ی icv  رایگان خواهد بود . در یک جمله بگویم به صرفه بودن نسبت به هزینه .

گارانتی هم شامل خواهد شد و پس از سفارش و دریافت icv هرگاه مشکلی پیش آمد شرکت آبتین استار پشتیبانی خواهد کرد و این یعنی یک گارانتی و تضمین عالی برای شما .

با سئو و محتواهایی که آبتین استار برای صفحه ساز شخصی شما درنظر گرفته مطمئن باشید در کمترین زمان به صفحه اول گوگل خواهید آمد و در رنک های اول قرار خواهید گرفت .

حرفه ای بودن خودتان را به ما بسپارید تا در کنار شما باشیم و از بودنتان لذت ببریم .

مسیر پیشرفت را درست انتخاب کن :

در دنیای امروز باید به فکر پیشرفت باشید تا عقب نمانید حال این مسیر در زمان های مختلف متفاوت بوده است زمانی باید برای معرفی محصول به سفرهای زیادی می رفتند تا محصول خود را به دیگران نشان دهند زمانی دیگر با استفاده از تلفن بازاریابی می کردند تا همه از وجود آنان باخبر شوند ، اما حالا دیگر مانند گذشته نیست برای شناخته شدن و شناساندن محصول باید در مسیرهایی که افراد بیشتری حضور دارند قرار بگیرید .

این مسیر در دنیای امروز همان فضای اینترنت است و اگر متاسفانه نتوانید در این مسیر به خوبی دیده شوید از رقبای خود عقب می مانید .

Icv یکی از بهترین مسیرها برای دیده شدن است به گونه ای که در زمان بسیار اندک به خوبی دیده خواهید شد و البته با هزینه ی بسیار کم .

آی سی وی و یا حتی صفحه شخصی که در بعضی از مواقع نام دیگری مانند بیوگرافی ساز الکترونیکی هم به خود می گیرد می تواند مزایای بسیاری برای افراد داشته باشد .

در این قسمت می خواهم هم از مزایای icv صحبت کنم هم از امکانات آن .

advantage 1 800x450 1 768x432 1

 

مزایای داشتن icv

اولین مزایا معرفی شما به کارفرمایان

تمامی افرادی که از رزومه آنلاین icv استفاده کرده‌اند، رزومه آن‌ها در مرجع جامع رزومه الکترونیک نمایش داده خواهد شد. لذا کارفرمایان می‌توانند با ورود به این صفحه، رزومه‌های مرتبط را مشاهده نمایند

نسبت به وبسایت های دیگر هزینه ی بسیار اندکی خواهد داشت

دیگر نیازی نیست که هزینه‌ای برای‌ هاست و دامنه و بهینه‌سازی صفحه‌ی خود پرداخت کنید

ویدیو و تصاویر خودتان را به راحتی بارگذاری کنید

کاربران، مخصوصاً کسب‌وکارها می‌توانند از محصولات و خدمات خود عکس و ویدئوهای تبلیغاتی آماده کنند و در رزومه آنلاین خود بارگذاری کنند. با این کار به‌راحتی خدمات و محصولات خود را به همه دنیا معرفی می‌کنند

در icvمیتوانید به سایت اصلی بک لینک دهید

اگر شما برای کسب‌ وکار خود سایت دیگری دارید؛ با گذاشتن لینک شبکه‌های اجتماعی و سایت اصلی خود در icv می‌توانید به‌صورت رایگان برای سایت اصلی بک لینک ایجاد کنید.

به دلیل اینکه صفحه رزومه آنلاین پس از مدت کوتاهی در نتایج اولیه گوگل نمایش داده می‌شود؛ کاربران زیادی از این طریق به سایت اصلی شما هدایت خواهند شد و همین امر در سئو سایت اصلی کسب‌وکارها تاثیر بسزایی خواهد داشت

نمایش در نتایج اولیه گوگل

همان‌طور که در مطالب بالا گفته شد به دلیل بستر فنی‌ قوی که برای صفحات رزومه آنلاین icv قرار داده شده، در مدت زمان کوتاهی صفحات رزومه در گوگل ایندکس خواهد شد و اگر نام افراد و یا برند آن‌ها خاص باشد و اطلاعات خود را با دقت به‌صورت کامل در صفحه icv قرار داده باشند؛ به‌سرعت در نتایج گوگل نمایش داده خواهد شد

برقراری ارتباط متقابل با مخاطبان

صاحبان رزومه می‌توانند از چند طریق ارتباط خودشان را با مخاطبان‌شان حفظ کنند.

  • از طریق به نمایش گذاشتن شماره تماس، آدرس پستی و مشخص کردن موقعیت مکانی کسب‌ و کار روی نقشه.
  • قراردادن لینک تمامی صفحات اجتماعی مانند واتس اپ، تلگرام، اینستاگرام، توییتر و ….
  • برقراری تماس از طریق اطلاعات ثبت شده‌ی مخاطبین، در فرم تماس با من

36fdb1a35cd2f54f95cf2119fb5bc7ed M

 

امکانات icv برای شما کاربران عزیز:

  1. امکان قرار دادن وویس خود و یا موزیکهای مورد علاقه خودتون
  2. امکان قرار دادن ویدیوهای بسیار از مهارت ها و یا کارهای دیگر
  3. امکان استفاده از قالب های مختلف برای icv خود
  4. امکان استفاده از قالب اختصاصی مخصوص به سلیقه و علایق شما
  5. امکان سوال و یا پاسخ برای کاربران عزیز در رابطه با شخص شما
  6. طبقه بندی و یا دسته بندی مطالب به صورت کاملا منظم
  7. و خیلی از امکانات دیگر

تمام این ها را برای شما گفتم تا بدانید icv یک وبسایت تک صفحه ای بسیار پیشرفته و حرفه ای است که می تواند کمک شایانی در بسیاری از موارد به شما داشته باشد .

پس عجله کنید تا از دنیای رقابت عقب نمانید و یک فروش عالی و شهرتی بی نظیر به دست آورید .

سفارش icv هزینه ی زیادی دربر نخواهد داشت و این خود یکی از مزیت های این محصول می باشد که می توانید به راحتی آن را سفارش دهید . حتی افرادی با درآمد کم نیز می توانند این امکانات را در اختیار داشته باشند .

9282583 3484 b 705197389

 

 

یک خبر فوق العاده مهم :

افرادی که از هم اکنون با ما ارتباط بگیرند و icv را سفارش دهند از تخفیف ویژه عید تا عید ( عید قربان تا عید غدیر ) نیز بهره مند خواهند شد .

پس عجله کنید و از این تخفیفات ویژه استفاده کنید . . .

تا پیشرفت و شهرت تنها یک قدم مانده که کافیست آن را بردارید .

شرکت آبتین استار در جهت پیشرفت شما در تلاش است تا بهترین ها را در کمترین زمان و کمترین هزینه در اختیار شما قرار دهد .

جهت سفارش و مشاوره ی رایگان می توانید با ما در ارتباط باشید و همچنین شرکت آبتین استار در نظر دارد تا با افرادی که علاقه مند به حرفه ی بازاریابی هستند همکاری کند .

بازاریاب های عزیز نیز می توانید برای شروع همکاری با ما به صفحه تماس با ما رفته و با ما ارتباط بگیرید .

برای ستاره شدن هیچ وقت دیر نیست همین الان دست به کار شوید .

آبتین استار . . .

 

 

علی اصغر خانی
0
برچسب ها

ارسال دیدگاه