شهر منبت کاری

 

سلام… میخوایم گفت و گوی خودمون رو تغییر بدیم و بریم سراغ شهرها یک شهر عالی با یک موضوع جالب تحت عنوان سایت در حوالی آباده.

اگه اجازه بدین اول در مورد آباده و مردمان خوبش صحبت کنیم و بعد از اون نتیجه کارمون رو بسنجیم. پس اگه میخوای اطلاعاتی درباره شهر و اهل آباده داشته باشی و بدونی چجوری میتونی توی این شهر کسب و کارت رو راه اندازی کنی با ما همراه باش.

آباده:

باستان شناسان و افراد خبره ی این کار معتقدند شهر آباده به هزاره ی اول پیش از میلاد بر می گردد و گروه کرد چادر نشین در دوره هخامنشی نخستین کسانی بودند که در این مکان اسکان یافتند و کم کم اقوام دیگری به این مکان پیوستند و جمعیت رو به افزایش رفت.

مردمان شهر آباده تا قبل از اسلام، دین زرتشتی داشتند و در دوره ی صفویه با ورود دین اسلام به ایران مردم نیز دین اسلام رو انتخاب کردند و شیعه ی دوازده امامی شدند.

مردم این شهر به زبان فارسی و با لهجه ی شمال فارس صحبت میکنند.

چیزی که برای خود من جالب بود:

از زمانهای بسیار قدیم رودخانه ی بزرگی بین شیراز و اصفهان وجود داشته و به آن دره ، دره غوکان می گفتند. به علت وجود نوعی قورباغه در این رودخانه آن را ده غوک نامیدند و الان به زبان عامیانه درغوک تلفظ میشود این منطقه بخشی از شمال شهرستان آباده است.

غوک به نوعی از قورباغه گفته می شود و ” در” به معنای دره…

جمعیت شهرستان آباده به 103 هزار  و 700 نفر می رسد.

شهرستان آباده شهر منبت کاری جهان:

مردم آباده به شغلهای گوناگونی مشغولند

و میتونی هر شغل رو توی این شهر پیاده کنی و بازده خوبی ازش بگیری. خوشبختانه شهری هست که جنبه ی هر شغلی رو داره و مردم به خوبی حمایت می کنند.

چند سالی میشه که آباده به عنوان شهر منبت کاری جهان معرفی شده و این عنوان به کسب و کارهای مربوط به منبت کاری رونق بسیاری بخشیده و بازده عالی داشته.

هر کسب و کاری نیاز به ابزارهایی برای پیشرفت داره. درون هر شهر و روستا هر شخصی توی هر کسب و کاری که باشه باید برای تبلیغات و موندگاری بیشتر، درفضای اینترنت حضوری فعال داشته باشه.

طبق تحقیقات انجام شده بر روی مشاغل مردم آباده تنها 24 درصد از مشاغل در این شهرستان دارای سایت هستند و متاسفانه بقیه ی افراد یعنی 76 درصد از شغلها فاقد سایتند و تنها به فروش حضوری و سنتی راضی اند.

خدا روشکر، نمیگم درآمدشون کمه و یا از بقیه عقب هستند نه، اتفاقا درآمد خوبی دارند اما هنوز راضی نیستند و همیشه پیش خودشون میگن کاش درآمدم بیشتر بشه یا مشتریها و فروشم روز به روز افزایش پیدا کنه.

چند سالی هست که با مردمان خوب آباده در ارتباطم و به خوبی با خلق و خوی شان آشنا هستم. مردم آباده خیلی خوش اخلاقند اگه باهاشون آشنا بشی و به عنوان رفیق رفت و آمد کنی تا قیام قیامت باهات میمونند چون بامعرفتند و این یعنی بهترینند.

به داشته و نداشته خودشون راضی اند.

چند تا از رفقام آباده ای هستند واسه همین خلق و خوی مردمش رو به خوبی میشناسم. یه حس مالکی توی همشون هست این میتونه خوب باشه و بعضی جاها هم بد، اما در کل مردم عالی هستند.

با چندتاشون که صحبت میکردم و برای فروش بیشتر بهشون مشاوره میدادم اولین پیشنهادم به اونا طراحی یک سایت بود اما در کمال تعجب متوجه شدم که علاقه ی زیادی به طراحی سایت ندارند متاسفانه حتی درموردش فکر هم نمی کنند.

دومین پیشنهادی که دادم درست مخالف پیشنهاد اولم بود و اون تبلیغات در سطح شهر مثل بیلبوردی و تراکتی و یا تبلیغ در شبکه استان فارس بود اینبار خیلی راحت قبول کردند درصورتی که این مسیر کاملا اشتباه است و من با دلایلی که داشتم بهشون گفتم که مسیر درست تبلیغ از طریق سایت هست نه تبلیغاتی بیلبوردی و رسانه ای….

برای فروش و سود بیشتر باید هزینه ها رو کاهش داد و در قبال اون راهی رو انتخاب کرد که درآمد و سود رو افزایش بده و تنها راهی که به این نقطه میرسه حضور در گوگل و فضاهای مجازیست چون اکثر مشتری ها، در گوگل و فضاهای مجازی دیگر هستند.

خوشبختانه حرف من بهشون کمک کرد و درآمد خوبی رو کسب کردند.

البته توی یک فروش مسائل زیادی تاثیر داره که انشالله در یک مطلب جدا براتون توضیح خواهم داد.

شهر منبت کاری رو باید با سایت آشنا کرد

تو دوست عزیزی که الان داری این مطلب رو میخونی و احتمالا اهل آباده هستی نگو این حرفا برا من نیست اتفاقا اینا رو دارم برا تو میگم.

اگه شغلت خوونگیه اگه مغازه داری اگه تاجری اگه شغلت آزاده اگه کارمندی یا توی هر شغل دیگه ای که هستی، مطمئن باش اگه به مردم از طریق فضای مجازی و گوگل اطلاعات بدی، اونا خواهان تو میشن و میتونی به راحتی هر محصولی رو بفروشی اگه خودت محصولی نداری مثلا کارمندی یا کارگر نگران نباش خیلی از محصولات هست که داره توی شهرتون تولید میشه و هنوز خیلیا ازش بی خبرند با صاحبان تولیدی میتونی صحبت کنی و محصولش رو از طریق سایت خیلی راحت بفروشی.

پس هیچ نگرانی به خودت راه نده و فقط دست به کار شو اگرم خودت تولیدی داری و صاحب محصولی هستی که چه بهتر…

شرکت آبتین استار حامی مردم شهرستان آباده روزهای خوشی را برای شما آرزومند است.

برای ارتباط گرفتن با شرکت، تماس با ما را انتخاب کنید:

تماس با ما

علی اصغر خانی
0
برچسب ها

ارسال دیدگاه